Rabu, 29 September 2010

Judi: Akibat kejahilan Guan Eng, bertan-tan tahi menimpa Pas

    6:58:00 PG   No comments


Setelah segalanya terbongkar, barulah Pas mula hendak bersuara. Alahai Pas.. semuanya sudah terlambat. Tak perlu nak minta Guan Eng beri penjelasan lagi kerana semuanya sudah jelas di depan mata. Yang nyata di sini Pas turut terpalit dalam isu tersebut kerana bersekongkol sama dengan DAP dalam mentadbir kerajaan negeri Pulau Pinang

Dah tak ada nas-nas atau fatwa lagi yang dapat menyokong dalam isu wang judi ini. Nampaknya Pas tidak lagi berdaya untuk membela khalifah kesyangan mereka, apabila segala pembohongan si lidah biawak sudah terbongkar. Ini lah satu lagi bukti kegagalan Pas dalam proses pentarbiahan rakan mereka yang bukan beragama Islam dalam Pakatan mereka sendiri.

Amatlah malang sekali bila si kafir lakhnat yang diangkat sebagai "khalifah" oleh orang Pas ini, rupa-rupanya seorang yang dungu dan bodoh dalam menetukan soal yang mana halal dan haram yang boleh atau tidak pada orang Islam. Kepada orang Pas jangan bagi alasan sempit kamu itu dengan menyatakan si kafir ini kurang faham tentang selok belok agama Islam. Sekali gus menghalalkan apa yang dibuat oleh si Jahanam ini.

Dengan gelaran "khalifah" yang diberikan oleh Pas kepada si Jahanam Guan Eng ini sedikit sebanyak akan memberi imej tidak baik pada Islam, kerana setiap meraka yang diberikan gelaran "khalifah" itu terdiri daripada golongan yang paling tinggi pekertinya dan tidak melakukan apa-apa kemungkaran serta memberi contoh tauladan yang baik pada masyarakat. Apa yang ditunjukan oleh si Jahanam ini sebaliknya.

Diharap selepas ini tiada lagi orang islam yang terlalu menyanjung tinggi mana-mana kafir, terutama sekali ahli politik yang mendakwa diri mereka boleh meniru sifat ketokohan khalifah islam atau berkuapayan membaca sepotong dua ayat suci Al-Quran bagi menunjukan diri mereka mesra Islam walau hakikat sebaliknya. Orang melayu islam sekarang ini mudah terpengaruh dengan kata-kata manis atau mudah terpesona dengan sedikit kebaikan yang ditunjukan oleh mereka ini sambil disambut dengan laungan takbir. Semoga dengan terbukanya topeng "khalifah" yang dipakai oleh si jahanam in, dapat menyedarkan orang melayu terutama sekali orang-orang pas daripada terus ditipu dan dipermainkan hidup-hidup oleh mereka yang berhasrat untuk mengahancurkan Islam..Tepuk dada, tanya diri sendiri kenapa jadi begini.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.