Rabu, 8 Februari 2012

Selepas US Kini Pakar Seks Dari Jepun Sahkan 99% Lelaki Pembalun Chinadoll Adalah Anwar

    12:26:00 PTG   1 comment

Moshi..moshi..Anwar Berahim Ada.. I Maria Ozawa dari Japang. Ada job untuk U. Harap malam ni free..err..errr

Hittt..Konichiwaaa...Tahap kepopularan atau penerimaan negara luar terhadap skandal video seks yang melibatkan Anwar Ibrahim selaku bakal perdana menteri Malaysia ke 7 semakin mendapat perhatian ramai. Ini bermakna satu dunia sudah mengetahui, Anwar Ibrahim adalah individu yang melakukan aksi seks bersama seorang wanita warga China.

Jika kita sering mengikuti perkembangan negara Jepun dari dahulu hingga sekarang, kita akan dapati bahawa negera tersebut jarang membawa pengaruh luar atau teknologi asing masuk ke negaranya walau hal-hal yang berkaitan pornografi sekalipun. Kalau boleh setiap produk yang dihasilkan mestilah 'Made In Japan' sahaja.

Oleh kerana Anwar Ibrahim adalah seorang insan agung yang diangkat sebagai 'Anugerah Tuhan' oleh para pentaksubnya, maka sedikit kelonggaran diberi kepada Anwar untuk mempopularkan dirinya di peringkat antarabangsa dengan memberi peluang untuk mempromosi perlakuan seksnya di majalah-majalah lucah tempatan Jepun.



Nama Anwar Ibrahim kini sudah dikenali dan boleh diletakkan sebaris dengan nama-nama besar pelakon lucah di Jepun seperti Maria Ozawa, Kuchiki Rukia dan ramai lagi. Senario yang berlaku ini dilihat sebagai satu lagi pengiktirafan terhadap kesahihan video seks yang didakwa selama ini melibatkan Anwar Ibrahim selepas ia diuji oleh pakar dari US yang mengatakan 99% lelaki di dalam video seks tersebut sememangnya Anwar Ibrahim, suami kepada Wan Azizah.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. wak, bawak pakar yg berani cakap itu 100% anwar..sabun mandi pun cakap 99% membunuh kuman tapi takde pun berani cakap 100%..kalau betul tu anwar then sahkan 100% baru betul..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.