Khamis, 29 November 2012

Cekap Melobi Projek, Kehidupan Zuraida Berubah Mendadak Setelah Bergelar MP

    11:04:00 PTG   3 comments


Ikon zuhud PKR iaitu Zuraida Kamaruddin atau lebih mesra dipanggil 'Mak Lampir' telah didapati menipu seluruh penyokongnya yang juga ahli PKR serta rakyat Malaysia tentang kisah kehidupanya yang kononya serba 'marhaen'.

Selama ini Zuraida bersama anak ikanya iaitu Rafizi sering mempotretkan diri mereka sebagai orang yang penuh intergriti dan galak menyerang pemimpin UMNO dan Kerajaan dengan pelbagai tuduhan dan juga fitnah, namun apa yang berlaku pada dirinya hari ini adalah sebahagian dari balasan di atas perbuatanya yang sangat keji itu sebelum ini.


Melalui pendedahan yang dibuat oleh Sel13 tentang kekayaan luar biasa Zuraida setelah bergelar wakil rakyat di Parlimen (MP), sedikit sebanyak telah membuatkan rakyat buka mata melihat bartapa rakusnya pemimpin Pakatan Pembangkang melahap segala peluang yang ada bagi mengumpul harta kekayaan untuk keluarga mereka.

Ramai yang terpesona terutama sekali kalangan penyokong PKR di sebalik imej selekeh  serta hodoh yang sering ditonjolkan oleh Mak Lampir ini. Rupa-rupanya pemimpin PKR ini mempunyai agendanya tersembunyi iaitu mengumpul segala kekayaan sementara peluang masih ada.

Paku dulang, paku serpih, mengata orang tapi dia yang lebih. Perumpamaan yang sesuai bagi mengambarkan perangai tidak senonoh Zuraida Kamaruddin yang gemar melempar tuduhan terhadap orang lain bagi tujuan melindungi perbuatan rakusnya menyamun duit rakyat dengan menggunakan pengaruhnya sebagai ahli yang berhormat

Semoga dengan pendedahan yang dibuat oleh Sel13 ini dapat menyedarkan keseluruhan rakyat Selangor tentang prilaku tamak, gelojoh dan penyelewengan yang dilakukan  pemimpin Pakatan Pembangkang.


Klik sini untuk maklumat lengkap tentang kekayaan luar biasa Zuraida Kamaruddin yang berjaya dikantoikan oleh portal Sel13. Jika sebelum ini Zuraida begitu galak menyerang Nazri Aziz kerana anaknya menggunakan kenderaan milik Michael Chia.

Jadi bagaimana pula dengan Zuraida yang menggunakan kenderaan yang disediakan oleh sebuah syarikat ? Harus diingat, kenderaan itu bukan digunakan oleh anak Zuraida, tetapi oleh Zuraida sendiri. Untuk tujuan apa syarikat berkenaan menyediakan kenderaan mewah yang berharga ratusan ribu untuk kegunaan Zuraida ? Sudah tentu ada udang di sebalik batu !

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. Mak lampir..huh! Cakap Dulang Paku Serpih...Cakap Orang dia yang Lebeyyyy !!! Takbirrr !!

    BalasPadam
  2. Ini lah tujuan sebenar kenapa ramai yang hendak menjadi Wakil Rakyat..... Mengaut apa yang boleh dikaut apabila menjadi Wakil Rakyat....

    Walau bagaimana pun tentu ada wakil rakyat yang betul-betul menjadi wakil rakyat...

    Kalau dah terbongkar sebegini rupa... kita janganlah undi lagi dia ni.... kita hukum dia dahulu sebelum dia menerima hukuman seterusnya dari Allah swt.

    BalasPadam
  3. Ni sekor lagi......nerako jahanam la...kaki nipu!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.