Isnin, 17 Jun 2013

Anwar Punca Gejala Liwat Antara Adik & Abang Angkat Menjadi-Jadi

    2:46:00 PTG   2 comments

anwar liwat sukma

Wak J: Sejak perlakuan seks luar tabi'e seperti liwat samada suka sama suka atau paksa rela tidak lagi menjadi kesalahan di negara ini, budaya songsang yang dipelopori oleh seorang bekas timbalan perdana menteri itu kini semakin menjadi-jadi berdasarkan beberapa laporan polis yang dibuat mangsa sejak kebelakangan ini.

Terbaru, kejadian liwat telah dilaporkan berlaku di Sungai Petani, Kedah yang melibatkan seorang remaja lelaki bersama abang angkatnya. Bila sebut sahaja perlakuan liwat yang melibatkan adik dan abang angkat ini pasti kita akan terkenang kembali kes liwat yang pernah dibicarakan pada tahun 90an dulu antara Anwar Ibrahim dan adik angkatnya bernama Sukma.

Biar pun setiap situasi kejadian liwat itu berbeza, namun penyebab utama kejadian tak bermoral ini berlaku berpunca dari gejala adik angkat atau abang angkat yang tiada had batasan. Perlakuan seks luar tabi'e ini boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tak kira orang biasa atau pun seorang yang bergelar pempimpin masyarakat.

Oleh kerana perbuatan tak bermoral ini sukar dibuktikan, dan ada si pelakunya masih bebas di luar sana tanpa sikit pun rasa malu serta bersalah, maka perbuatan terkutuk yang mana Nabi tak mengaku umat ini jika ia dilakukan akan terus berleluasa kerana tiada hukuman dikenakan terhadap individu yang terlibat jika dirujuk pada beberapa keputusan kes dakwaan liwat yang pernah dibicarakan. 

SUNGAI PETANI - Seorang remaja belasan tahun mendakwa dirinya diliwat oleh abang angkatnya dalam satu kejadian dekat Sungai Petani lebih kurang jam 6 pagi Jumaat lalu.

Suspek, lewat 20-an dikatakan bertindak menolak mangsa dalam keadaan tertiarap sebelum meliwatnya di mana kejadian berlaku di rumah suspek apabila mangsa menumpang tidur di rumah abang angkatnya.

Mangsa yang juga merupakan pelajar sekolah tahfiz bagaimanapun bertindak menarik balik laporan polis yang dibuat olehnya pada hari sama laporan dibuat.

Ini dikatakan atas faktor nasihat ibu mangsa supaya tidak memanjangkan kes tersebut memandangkan suspek dipercayai seorang anggota polis.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Khalil Ariffin berkata, sehingga kini pihaknya belum menerima laporan perubatan daripada doktor yang merawat mangsa sama ada berlaku kes itu atau sebaliknya.

Namun katanya, siasatan sedang dijalankan kemungkinan sama ada laporan pertama dibuat mangsa adalah palsu.

"Kita sedang siasat perkara itu (laporan palsu). Jika ada kes (liwat) kita akan siasat dan bawa pesalah ke muka pengadilan," katanya.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. tengok ler, kalau abang angkatnya ahli PKR atau PAS..maka dituntutnya 4 saksi.
    Kalau bukan..tak yah 4 saksi, dah sah bersalah.

    BalasPadam
  2. Main angkat2..last2 belakang sediri yang terangkat kenan suntu sosej lembik...amekaw..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.