Sabtu, 6 Disember 2014

Najib Lagi Lembik Dari Rafizi Jika Tarik Balik Saman

    4:08:00 PTG   No comments

rafizi-ramli-fitnah-cincin

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mengalu-alukan kemungkinan dirinya akan diseret ke mahkamah oleh Perdana Menteri dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor berhubung dakwaan fitnah berkenaan sebentuk cincin bernilai jutaan ringgit.

Rafizi yang juga merupakan MP Pandan turut menyatakan kesediaanya untuk berdepan dengan Najib dan Rosmah dan akan mempertahankan dirinya di mahkamah apabila perbicaraan berhubung isu cincin ini bermula kelak.

Kata Rafizi lagi, isu cincin tersebut menjadi satu tanda tanya selama bertahun-tahun dan dia yakin ramai peguam Pembangkang mahu menyoal balas Rosmah.

Dalam satu kenytaannya kepada sebuah portal berita yang ditaja oleh pelobi Zinonis, Rafizi dengan nada angkuh berkata tidak akan membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Perdana Menteri dan juga isterinya sepeti yang diminta.

jilboobs
LIKE FB Jilboobs Malaysia. Klik sini

Bekas Pengarah Strategi PKR yang menyebabkan Khalid Ibrahim tersungkur dari kerusi Menteri Besar Selangor turut menyatakan tidak akan membeli iklan dalam akhbar untuk tujuan memohon maaf kepada Rosmah dan Datuk Seri Najib Razak. Sebaliknya, sedang mempertimbang untuk membeli iklan bagi menyatakan keengganannya untuk memohon maaf.

Dengan menunjukkan mimik muka seperti lelaki lembut, Rafizi berkata "Kita tengoklah akhbar mana yang sanggup terbitkan iklan tersebut,"

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.