Selasa, 17 Februari 2015

Beribu-Ribu Nyamuk Ganggu Tidur Anwar Di Penjara

    9:40:00 PTG   3 comments

Wak J: Harap-harap si Ketum ni kena jangkitan denggi. Biar cepat sikit jalan. Kalau tidak, sepanjang lima tahun si kaki liwat ni hidup dalam penjara macam-macam cerita tidak masuk akal keluar. Daripada sembur nyamuk dalam penjara, lebih sembur Anwar dengan racun serangga. Puiiii!

nyamuk-ganggu-anwar

Ketua Pembangkang PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang baru seminggu menjalani hukuman penjara di Penjara Sungai Buloh diganggu nyamuk setiap malam.

Perkara itu dimaklumkan oleh Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail ketika ditemui selepas menghadiri perbicaraan kes saman Anwar terhadap Anifah Aman di Mahkamah Tinggi Jalan Duta, hari ini.

Wan Azizah berkata, akibat diganggu serangga itu, waktu tidur suaminya turut terganggu. "Beratus-ratus nyamuk yang ada. Terdapat banyak kesan gigitan pada badan," katanya.

Beliau berkata, pihaknya mahu memberikan sebotol penyembur racun serangga untuk kegunaan Anwar di dalam penjara. "Malangnya tidak dibenarkan tapi pihak penjara berjanji akan menyelesaikan masalah itu" katanya lagi.

Wan Azizah berkata, prosiding perbicaraan ini dapat mengubati kerinduan keluarga terhadap Anwar.

"Alhamdulillah, terubat rindu padanya. Ini adalah pertemuan keluarga," katanya.

Beliau berkata, Anwar kelihatan kurus sedikit namun masih bersemangat dan berkeadaan baik.

"Dia kurang makan di sana," katanya. Menurutnya, suaminya itu juga turut mengadu sakit belakang.

"Anwar sedang membiasakan diri dengan masalah itu, tapi nampaknya ia menjadi lebih teruk terutamanya bahagian bahu,"katanya.

Berikutan itu, Wan Azizah memohon pihak penjara menyediakan tilam yang lebih baik.

"Pihak penjara berjanji namun kami masih menunggu. Saya minta tidaklah tebal, hanya dua inci selain tandas cangkung yang tidak sesuai dengan keadaan fizikalnya," katanya.

Wan Azizah tiba di mahkamah jam 8.25 pagi diiringi ahli keluarganya termasuk anak lelaki tunggal, Ehsan.

Pada 10 Februari lalu, Mahkamah Persekutuan menolak permohonan rayuan Anwar terhadap sabitan dan mengekalkan hukuman penjara lima tahun oleh Mahkamah Rayuan selepas didapati meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 28.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. Mintak la raja bomoh kawan anwar tu pukulkan beratus nyamuk dalam sel PELIWAT tu. Kalau dengan hantu raya boleh pukul dengan kayu golf, apa la sangat dengan nyamuk beratus ekor tu... pukul je dengan kayu snooker. Kalau tersalah pukul masuk jubor nuar pun takpe. Dia tak marah... merasa gak la kena sodom dengan kayu snooker cap raja bomoh...

    BalasPadam
  2. Cukup2 la kak wan..usah banyak memutar belit..
    Kan Allah dah berfirman.."Jika aku (ALLAH) mahu mengangkat martabat seseorang sekelip mata ianya akan berlaku, dan jika aku (ALLAH) mahu merendahkan martabat seseorang serendah-rendahnya sekelip mata ianya juga akan berlaku"..
    Redha la kak wan dengan ujian Allah ini..bukan ke kak wan kata suami kak wan tu "manusia terpilih kan"..jadi sekarang ni ternyata ALLAH dah pilih suami Kak Wan untuk di uji..
    perlukah merungut dengan QADA dan QADR ALLAH kak wan???

    BalasPadam
  3. apesal mengada ngada mintak layanan istimewa pulak....????? semua banduan perlu di layan sama rata....

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.