Sabtu, 10 Disember 2011

Zul Nordin TermeLIWAT Anwar di Bandar Baru Bangi

    12:17:00 PTG   No comments


Malam tadi wak sempat hadir ke sesi penerangan isu semasa yang disampaikan oleh YB Zul Nordin di Seksyen 4 Bandar Baru Bangi.

Walau jumlah crowd yang hadir tidak seramai seperti mana ceramah-ceremah temberang yang pernah dibuat oleh Parti Islam Pas, namun apa yang cuba dijelaskan oleh YB Zul malam tadi memang memberi bekas kepada sesiapa sahaja yang mendengarnya.


Memang mantap, segala cerita-cerita dalam kain termasuk penipuan dan pembohogan yang pernah dilakukan oleh Anwar Ibrahim terhadap rakyat dan juga wakil-wakil rakyat PR dan BN diterburaikan satu per satu kepada umum. Dari isu liwat, impian 16 September, hingga ke isu penjualan kalimah Allah kepada puak Kristian, semua isu ini dikupas secara detail dan menarik sekali.

Ini kali pertama wak mengikuti sesi penerangan yang disampaikan oleh YB Zul, jadi tak banyak cerita yang boleh wak tulis setakat ini kerana masih lagi dalam penilaian dan pemerhatian. Wak cuma boleh berharap agar maklumat yang didedahkan oleh YB Zul ini akan membuatkan rakyat buka mata dan lebih kenal siapa sebenarnya Anwar Ibrahim yang selama ini tidak pernah padam impianya untuk menjadi perdana menteri.


Apa yang menarik semalam sebelum sesi penerangan berkahir, YB Zul sempat mengingatkan pada ahli UMNO dan pemimpinya supaya jangan terlalu ghairah merebut jawatan-jawatan penting dalam parti, kerana jawatan-jawatan itu tidak memberi apa-apa kesan atau jaminan terutama jawatan dalam kebinet sekiranya BN dan Umno tewas pada PRU13 akan datang.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.