Jumaat, 8 Oktober 2010

Dapat Haji Marlboro Jika Doa Pas Menang PRK di Tanah Suci

    3:47:00 PG   2 comments

 Klik gambar untuk besarkan

Semenjak Pas mendapat gelaran 'GILO' nih, makin menjadi-jadi pula gilanya, Sampaikan orang nak pergi menunaikan rukun Islam ke lima pun sempat lagi nak dihasut bakal jemaah haji tersebut yang berasal dari kawasan Dun Galas supaya mendoakan Pas menang masa pilihan raya kecil nanti di tanah suci Mekkah.

Memang tak salah kalau jemaah yang bakal menunaikan fardhu haji tak lama lagi ini, sama ada nak mendokan Pas atau Umno yang menang semasa berada di tanah suci nanti. Itu terpulang pada niat di hati masing-masing. Apa yang tak sedapnya di sini, belum lagi sempat kaki jejak di tanah suci, pemikiran dan jiwa bakal jemaan haji dah dipesongkan dengan hal-hal yang berkaitan dengan politik. Baik-baik niat pergi kerana Allah dah bertukar jadi untuk kemenangan Pas masa pilihan raya kecil nanti. Rosak..rosak

Wak harap jemaah haji yang berasal dari dun Galas nih lupakan segala hal-hal yang berkaitan keduniaan buat sementara waktu apabila sampai di tanah suci. Tumpukan sepenuh perhatian kepada ibadat haji serta rukun-rukun wajibnya. Jangan nanti haji ntah ke mana, last-last lain pula yang dapat. Niat untuk dapat haji Mabrur, tak pasal-pasal dapat haji Marlboro pula, sebabnya terpengaruh dengan politik. Ambil lah peluang yang ada dengan sebaik-baiknya setelah sekian lama menanti untuk menunaikan ibadah haji.


Wak: Dari doakan Pas menang, baik doakan keluarga sendiri supaya lebih senang serta dapat menjalani hidup dengan lebih sempurna. Itulah yang sebaiknya.Sekiranya Pas menang atau kalah, apa yang anda dapat, ada Pas nak bagi diskaun menunaikan haji pada masa hadapan. Alangkan Tok Guru 'Gilo' nak pergi haji pun orang sponser, inikan lagi nak membantu anda. Mati hidup semula pun belum tentu lagi..Fikir-fikirkanlah.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. dah habis idea la tu.. nk jugak menang smpai dh x pk ape cara yg nk digunakan.. beli la marlboro bnyk2 kt airport nnti.. xde kena tax.. bg kt org2 pas ni..
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Tak nak minta doa orang UMNO pecah perut ke? Dah berapa banyak PRK di adakan atas sebab KEMATIAN?

    semoga Allah memberikan perlindungan kepada mereka-mereka yang bercakap benar dan memberikan kesedaran kepada mereka yang bersubahat dengan kemungkaran.

    Aku Yang Bingai
    PRK DUN Galas - Siapa Menghina Siapa Terhina

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.