Sabtu, 2 Julai 2011

Edisi Skodeng: BEST Juga Rupanya Buat MAKSIAT nih.....Lokasi Depan Rumah Wak

    2:53:00 PG   11 comments

Semenjak kena tinggal sorang2 di rumah tanpa ditemani isteri dan anak2 di sisi. Tak banyak aktiviti yang berfaedah dapat dilakukan diwaktu malam hari. Terasa sungguh bosannya. Ada mana-mana kekasih gelap nak ajak wak keluar tak? tengok wayang ka?. Cerita baru pun tengah banyak keluar panggung sekarang (ajak2 ayam jer)..hehehehe

Oleh kerana tak banyak aktiviti berfaedah yang boleh dilakukan ketika duduk berseorangan time malam2 buta. Terpaksa la wak mencari aktiviti yang kurang berfaedah untuk mengisi ruang-ruang kebosanan dimalam hari..kikikik..

Skodeng, mengombet, mengintai atau mengendap. Ayat yang berbeza sebutanya, tapi mempunyai makna yang sama. Itulah aktiviti yang dikatakan KURANG BERFAEDAH yang tengah wak lakukan sekarang..hehehe jangan terkejut dan jangan ada yang salah faham. Ada pula nanti kata wak skodeng perempuan tengah mandi malam2. Skodeng orang buat MAKSIAT lah...

Di kawasan kejiranan tempat wak tinggal sekarang, boleh diklasifikasikan sebagai kawasan LINE CLEAR, selain siap dengan pengawal keselamatan yang bertugas 24jam sehari. Bagi sesiapa yang biasa tinggal di  rumah berbentuk Apartments, sudah pasti biasa atau dah lali melihat perkara2 sebegini berlaku. Apa sahaja aktiviti boleh dilakukan termasuk kerja-kerja MAKSIAT RINGAN atau BERAT dan tiada siapa pun berani nak kacau melainkan jika ada yang membuat aduan ke jabatan Agama Islam. Apa pun ia terpulang pada diri individu sendiri, sama ada ingin melakukan perbuatan tersebut atau tidak.



Ceritanya begini, pada waktu malam wak memang setiasa berada dirumah (macam anak dara plak), kalau tak layan fB atau menulis blog, tengok la tv yang tiada siaran Astro tu. Wak nak bagi tahu ni, depan rumah wak sekarang ada 3 orang aweks duduk menyewa di situ. Kira REJEKI wak la dapat cuci mata bila setiap kali tertengok dia orang ni keluar rumah dengan berpakaian SEXY tapi tak la terlampau sangat (kadang2 jer), geram beb ...hehehe. Jangan jeles.

Bila setiap kali kunci pintu rumah jiran depan berbunyi, ketetel wak lari menuju ke tingkap yang terletak dibahagian sinki dapur. Bukan apa, saje nak tengok apa yang aweks ni buat tengah malam2 buta. Apa lagi aksi skodeng bermula lah..Nasib bini wak tak ada time ni. Kalau tidak, mahu kena piat telinga...wakakakaka



Panas beb, jenuh wak bertenggek atas sinki dapur semata-mata nak merakam aksi dia orang berdua ni..hehe..Sebelum wak rakam aksi dia orang yang berada di luar ni. Dah ada 2 pasangan yang masuk awal ke dalam rumah. Wak tak sempat nak berbuat apa2. Tak mengapa, selagi benda ni tak kecoh, pasti aktiviti maksiat dia orang ni berjalan seperti biasa. Ada banyak masa lagi nak skodeng apa yang dia orang buat nanti. Wak terpaksa MAKAN SOARANG2 dulu buat masa ini, kalau ada yang nak tumpang sekaki, mai la datang rumah..tapi kena tengok nasib ler...wakakaka

Malas nak kecoh2 atau cerita panjang lebar buat masa ni. Layan dulu video klip yang sempat wak upload ni. Lepas tu nilaikan lah sendiri sebagai seorang yang berakal. Seronok, seronok juga bila dapat peluang lihat benda2 macam ni. Tapi tanggung jawab sebagai orang Islam wajib ditunaikan. Wak ada menghubungi pihak JAIS malam tadi, tapi pihak JAIS tak dapat bertindak dengan segera sebab alasan tertentu. Nak serbu orang buat maksiat ni tak boleh tergesa-gesa. Takut hasil tangkapan terlepas, dah kita plak yang dicop buat aduan palsu. Memang naya dibuatnya. Benda SEDAP, mesti ada next time punya lah..Tahu la nasib kau orang nanti...



Banyak sungguh siri-siri pededahan berbentuk video klip YouTube edisi KANTOI atau edisi SKODENG yang didedahkan sepanjang minggu ini. Tak terlayan nak lihat satu persatu..Tengok mana yang syok dulu lah....zassssssssttttt

Wak J: Nanti balik kampung nak pinjam bapak punya handy cam lah..baru dapat kualiti gambar yang bermutu. Angset cap ayam pun cap ayam lah..janji best rakam aksi MAKSIAT muda mudi zaman sekarang..

Wak Jengkol

About Wak Jengkol

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Previous
Next Post
11 ulasan:
Write comments
  1. wak bodoh !!! dr sekodeng diaorang baik g blajar ilmu agama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. lu la bodoh anon 9.17.. pegawai pencegah mksiat pun kena skodeg dulu br boleh sah kn ada mksiat.. diorg xblja agama ker???klu xintip mcm mn nk tahu betina tu bwk blik jantan?? klu blajar ilmu pun tkkn ni riuh citer kt mak bapk ko atau umum kt dlm paper kot?? otak mcm ko bodoh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. lu lgi ngok...mcm tu lu kata maksiat...lu lain kli..jgn jaga pelir org...jaga pelir sndiri...bodohhhh...

      Padam
    2. Sama2 bodohlaa kiranya nih

      Padam
  3. Haram melihat dgn sengaja dan bernafsu berahi
    Org yg buat maksiat. Kalau tak sengaja terlihat tunduk pandangan jgn lihat dan lari dari situ dan bertaubat.
    Kalau lah org tu sedar ada org mengintai lebih baik cucuk sampai buta mata org yg skodeng tuh. Xkira la jais ke pakguard ke islam or non islam sama je. Semua nk rakam nk aibkan manusia lain. Dosa aibkan kan org lain dosa nya tidak akan diampunkan Allah sampai hari kiamat !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah info jabatan agama time tu..tapi dia org tak boleh datang..takut maklumat yang disampaikan tu palsu..nak buat macam mana...rakam je lah

      Padam
    2. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya katiman dari surabaya kerja tki di malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu..saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang bapak tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Bila butuh angka togel ghaib yg sudah kami buktikan hubungi MBAH WITJAKSONO DI 0852_2223_1459. ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga
      KLIK= > http://togelsingapu.blogspot.com/

      Padam
  4. Hampa da baca pastu hampa ckap wak bodoh..kalo rasa diri tu alim sgt xpayah tgok blog ni..bodoh punya orang..jabtan agama islam pun skodeng dulu sebelum ambush la bodo..

    BalasPadam
  5. terima kasih gan atas infonya ...

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.