Rabu, 6 Julai 2011

Demo BerSHIT ver2.0: Batal Atau Istihar Perang Terhadap YDP Agong?

    3:30:00 PG   No comments

9 Julai 2011  sudah semakin menghampiri, hanya tinggal beberapa hari sahaja. Keadaan di seluruh negara kian panas dek kerana penganjuran demo HARAM BerSHIT Ver2.0 yang dianjurkan oleh Pakatan Haram (Pas, PKR & DAP).

Peningkatan tahap kawalan keselamatan yang diambil oleh pihak berkuasa terutama pihak POLIS kini sedang giat dilakukan di seluruh pelusuk tanah air. Road block di kiri kanan jalan, tidak mengira tempat, sama ada di jalan kampung, bandaran atau di lebuh raya.

Sekali lagi diingtakan, bahawa motif utama yang terselindung disebalik penganjuran demo haram ini adalah semata-mata untuk menyelamatkan Anwar Ibrahim dan bukanya untuk menuntut sistem pilihanraya yang lebih adil dan telus. Selain itu ada khabar2 angin yang kuat bertiup kencang, menyatakan terdapat elemen2 subversif telah menyusup masuk dan berselindung di sebalik penganjuran  demo BerSHIT 2 ini, bagi melaksanakan agenda meraka untuk merampas kuasa pemerintahan hari ini, melalui demonstrasi jalanan.
Kesetiaan Kepada Raja dan Negara, itulah rukun yang ke dua yang terkandung dalam rukun negara Malaysia. Dan setiap rakayat Malaysia sudah pasti telah menghafalnya. Terbaru, Yang diPertuan Agong telah menitahkan agar perhimpuanan haram ini dibatalkan, walau ia tidak dinyatakan secara direct. Apabila Sri Paduka baginda sudah bertitah, sudah pasti beliau tidak mahu keadaan huru-hara atau kekecohan berlaku dalam negara dari berlaku demi menjaga keselamatan serta megekalkan keamanan dan keharmonian yang sedia kita nikmati sampai hari ini.

"Beta menyeru di dalam keghairahan sebahagian rakyat berpolitik bagi menyuburkan demokrasi dalam negara kita ini hendaklah dipastikan juga bahawa tuntutan demokrasi itu tidak akan membawa kemusnahan kepada negara.

Kita tidak boleh terlalu terikut-ikut dengan amalan-amalan negara-negara luar secara umumnya kerana keharmonian dan kestabilan negara adalah asas penting bagi sesebuah negara yang perlu semua pihak pertahankan"

Dalam keterpaksaan menerima titah yang diPertuan Agong Ahad lepas, kepala Dajjal utama penganjuran demo haram ini iaitu Ambiga, telah bersetuju akan membatalkan perhimpunan ini sekiranya dapat bertemu empat mata dengan Yang diPertuan Agong dan berbincang mengenai perkara ini bersama. Dasar keling yang tak faham bahasa Melayu ni memang susah

Apakah akan terjadi sekiranya permohonan mereka untuk bertemu Yang diPertuan Agong  ditolak oleh pihak Istana. Mungkinkah demo haram ini akan diteruskan jua pada 9hb Julai ini walau mendapat tentangan dari pelbagai pihak.

Untuk memastikan samada Ambiga dan ahli jawatan kuasa penganjur demo haram BerSHIT serta pengikut setia Pakatan Haram ini mempunyai TELUR. Beranikah mereka melanggar titah  Baginda dan sekaligus mengistiharkan PERANG terhadap yang diPertuan Agong sekiranya syarat mereka tidak dilayan? Tunggu je lah apa dolak dalih mereka selepas ini.

Hukuman MATI sudah pasti akan menanti mereka jika berlaku pertumpahan DARAH, sekiranya demo haram tetap akan diadakan pada hari Sabtu ini, kerana Yang diPertuan Agong telah memberi isyarat jelas, bahawa Baginda tidak merestui perhimpunan haram yang mana boleh mendatangkan kacau bilau dalam negara dan mengganggu kententeraman awam jika ia diadakan.

Beberapa orang pemimpin utama Pakatan Haram dilaporkan sudah mula menempah tiket awal dan ada yang sudah terbang ke luar negara. Antara yang paling awal cabut ialah Nik Ajis bersama rombongan makan anginya. Kedengaran juga anak beranak Anwar Ibrahim akan berelepas ke Jerman tak lama lagi. Dan beberapa orang lagi taiko2 PKR telah dijadual untuk menghadiri beberapa 'MESYUARAT PENTING' di luar negara sebelum dan semasa demo haram berlangsung nanti.

Kasihan, yang tinggal nanti hanyalah Ambiga bersama ayam tambatan Pas iaitu Mat Sabu Al Khalwati serta barisan cicak mengkarung dari PKR dan juga pecacai tegar Pas. DAP???.. Tak dapat nak bayangkan jika jalan raya Kuala Lumpur dipenuhi oleh bangkai2 babi yang mati bergelimpangan akibat ditembak oleh "Pig Hunter" seperti yang digambarkan di bawah ini. Sungguh dahsyat sekali.
Wak J: Kepada sesiapa yang berhasrat nak join demo haram BerSHIT ni, lebih baik batalkan sahaja niat kamu tu.. Takde la nanti MATI sia-sia di atas jalan macam babi kena langgar lori.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.