Sabtu, 19 Februari 2011

Harga Handphone 3GP Naik Melambung. Gara-Gara Skandal SEX Adun Pas Perupok

    10:31:00 PG   4 comments


Kalau bab nak bagi orang 'STIM' atau 'NGANG' atau bab cerita tutuh menutuh orang serahkan aja pada Papa Gomo, semangnya dia adalah ahlinya. Habis semua skandal seks orang-orang yang berjawatan didedahkan kepada umum untuk dijadikan MODAL bagi mereka yang gemar masuk ke tandas. Hehehe. Jangan mara yer Gomo wak tengah bergurau ni. Hang memang yang TERBAIK!!

Terbaru, skandal seks adun Perupuk yang heboh diperkata sebelum ini, sikit demi sedikit mula didedahkan oleh Papa Gomo dan rakan kongsi gelapnya dari Facebookers Nadi Rakyat. Dah macam dalam cerita SEX, LIE  & VEDIO TAPE pulak. Tapi kali ni versinya lain sikit moden dan canggih sikit, tak perlukan tape gulung lagi. Segala aksi-aksi seks semuanya dirakam dan dihantar melalui handphone (MMS). Patut pun dalam berita beberapa hari lepas ada melaporkan rakyat Malaysia gemar membeli handphone atau alat komunikasi yang lain. Ini rupnya kerja dia orang...hahahaha..


Lepas ni ramai la muda mudi termasuk orang tua yang berKUPIAH menyerbu kedai handset berdekatan semata-mata untuk menukar atau mendapatkan handset model terkini yang mempunyai sokongan aplikasi 3GP atau MP4. Dan jangan terkejut pula sekiranya anda terlihat pak-pak lebai janggut PAS sudah mula mengantung handset dileher kemudian ke hulu ke hilir sambil bercerita pasal BLUE TOOTH FILE TRANSFER atau dalam bahasa Melayunya, MEMINDAH FILE BIRU (lucah).hahahahaha..


Nampaknya terpaksa sekali lagi Tok Guru Nik Ajis dan pengikut taksubnya bertomoi, berkung fu dan silambam untuk mempertahkan kisah seks adun Pas  yang dah tersebar luas sekarang ini. Ini baru sikit yang didedahkan. Kalau semuanya terdedah, mau tak melancap juak-juak pas sambil baca blog atau pegang handset.

Wak J:
Tok Guru Nik Ajis tengah pening sekarang..Tak hilang lagi pedih kena tempeleng dengan Tun. Kini ditambah lagi satu masalah Adunya yang kaki SEKS.. PENINGGGGGGGGGGGG

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Hebat wak punya artikel. Aku pun perasan pemimpin pas banyak pakai fone canggih sekarang ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. Thanks gomo...

    HAHAHAHA..hang dah tukar handphone ka belom..ada banyak 3gp klip mahu share ni...layannn

    BalasPadam
  3. oiiiittt.... korang kroni ek?
    share aaa ngan aku skali. tapi akunya tak pakai 3GP tapi 3BG (bijik?) ehehehehe

    bravo wak j!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.