Sabtu, 19 Februari 2011

Opera Benggali Jom Saksikan..Deyyy..

    7:40:00 PG   No comments

Apa lah nasib malang yang menimpa keluarga Cina Teoh beng Hock. Dah la kehilangan anak. Kini barisan peguam yang diketuai BENGGALI anak beranak ni pula menarik diri daripada menyertai prosiding Sururhanjaya DiRaja. Sebabnya permohonan mereka untuk mengugurkan Tan Sri James Fong sebagai Pengerusi suruhanjaya itu tidak berjaya.

Inilah akibatnya jika melantik penguam dari kalangan orang politik. Kebanyakan buat kerja hanya separuh jalan apabila melihat sesuatu kes itu tidak lagi mendatangkan apa-apa keuntungan atau kemenagan pada diri mereka. Mungkin si benggali anak-beranak sudah nampak bahawa kes yang mereka kendalikan, tidak akan membuahkan hasil seperti yang dikehendaki apabila kerajaan bersetuju menubuhkan suruhanjaya diraja untuk merungkai kes kematian Teoh Beng Hock. Agaknya dua anak beranak ini dah berbincang sesama mereka, baik aku cabut dulu sebelum aku pun ikut tersangkut sekali. Buatnya kalah, habis jatuh kredibeliti sebagai peguam terkenal negara....CABUTTTTTT

Kepada sesiapa pun yang sekarang ini sedang menggunakan khidnat guaman dari dua Benggali ini. Ada baiknya ada fikir-fikarkan semula sama ada ingin meneruskan atau tidak khidmat guaman mereka. Bukan apa, dikhuatiri kes tak menang duit beribu0ribu ringgit habis buat bayar khidmat dua ekor benggali yang bijak mengambil kesempatan di atas kesusahan orang lain. Lu pikir la sendiri.

Baca sepenuhnya di Agenda Daily

Wak J:
Tak boleh cari makan lagi lorr..Ini benggali sudah kasi tibai wa punya peliuk nasi leh..Kansai @#$%^&*

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.