Rabu, 8 Februari 2012

Tak Perlu Bunuh Diri Macam TBH. Datang Sahaja Ke Pejabat SPRM Secara Sukarela

    11:34:00 PTG   No comments


Jika kita yakin berada di pihak yang benar dan percaya pada Qada dan Qadar Allah SWT, tidak perlu merasa risau atau gerun apabila berhadapan dengan pihak berkuasa. Dan tidak perlu sampai hendak membunuh diri dengan terjun dari bagunan yang tinggi.

Melihat ketibaan Sharizat Jalil disambut oleh pihak SPRM di pintu masuk sekaligus telah menafikan spekulasi yang dimainkan oleh portal berita tajaan Yahudi iaitu Malaysiakini dalam lapuranya yang menulis, 'Sharizat telah dipanggil ke pejabat SPRM'.

Kalau ye pun ingin membuat tajuk berita yang boleh mensuspenkan pembaca tegar dari kalangan penyokong Pakatan Pembangkang, cari lah gambar yang sesuai untuk dipadankan dengan tajuk berita yang ditulis.

 
Setakat ini, belum pernah lagi ada atau kelihatan Pegawai Tinggi Penguatkuasa atau Pengarah Siasatan sanggup terpacak di pintu masuk utama semata-mata untuk menyambut kedatangan suspek atau saksi dalam kes pecah amanah atau penyelewengan.

Apa pun tajuk yang hendak ditulis oleh portal berita tentang isu ini. Yang pastinya pembaca lebih bijak menilai pihak yang mana lebih telus dalam pemberitaanya.

Tidak perlu rasa pelik sekiranya peyampaian berita oleh Malaysiakini dilihat agak berat sebelah, kerana memang itulah tujuan asal protal berita tajaan Yahudi itu diwujudkan.

Kedatangan Sharizat Jalil secara sukarela ke pejabat SPRM, telah membuktikan bahawa dirinya lebih 'perempuan' dari Anwar Ibrahim dan lebih 'jantan' dari Elizebeth Wong. Kedua-dua pemimpin PKR ini hanya kelihatan berani apabila aksi seks dan aksi mengangkangnya dirakam oleh lensa kamera.

Diaorang ingat orang lain tak tahu ke!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.