Isnin, 20 Januari 2014

Bawa Budaya Tidak Baik Pada Rakyat Jepun..Anwar Dihalau Seperti Anjing Kurap!

    12:00:00 PG   7 comments

anwar-seks-japan

Wak J: Sejak beberapa tahun lepas Anwar telah dikaitkan dengan pelbagai skandal seks yang sungguh memalukan seperti skandal seks  dengan pelacur Cina selain dari skandal 'main belakang' jantan.

Mungkin dengan alasan-alasan di atas, menyebabkan kerajaan Jepun tidak membenarkan Anwar Ibrahim menjejakkan kaki ke negara mata hari terbit tersebut kerana dikhuatiri Anwar akan membawa budaya tidak baik kepada rakyat dan pemimpin di sana.

Dalam hal ini, wak rasa Anwar tak perlu merasa gusar sangat kerana tidak dapat memasuki Jepun. Itu cuma perkara kecil yang boleh diselesaikan dengan mudah.

Anwar sepatunya lebih gusar dan bimbang tentang penerimaan 'tanah' terhadap dirinya apabila sudah menemui ajal kelak di atas segala dosa-dosa yang pernah dilakukan sepanjang hidupnya.

Memang memalukan ah...bakal perdana menteri Pakatan kena halau macam anjing kurap. Wak jamin isu Anwar kena usir keluar dari Jepun akan lebih meletup dari isu 'Kangkung' yang mereka mainkan sekarang ini.

SHAH ALAM - Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendesak Kementerian Luar Negeri memberi penjelasan di sebalik sandiwara kerajaan yang didakwa mendalangi pengusiran beliau dari Jepun.

Anwar mendakwa kerajaan telah memberikan 'laporan terbaru' termasuk skandal kepada kerajaan Jepun hingga menghalang beliau daripada memasuki negara terbabit secara sah hari ini.

"Apa peranan Wisma Putra hingga menyebabkan saya terpaksa diusir dari Jepun.

"Ketika ditahan pihak berkuasa Jepun, saya meminta penjelasan, mereka akhirnya memberitahu saya bahawa mereka terpaksa mengambil tindakan ini "kerana laporan terkini" mungkin pada lalu," katanya memetik kenyataannya dari akaun laman sosial Facebook, hari ini.

Mengulas lanjut, Anwar membantah sekeras-kerasnya tindakan kerajaan Jepun yang menghalang beliau memasuki negara itu secara sah sekali gus menafikan haknya untuk mendapatkan perjalanan bebas tanpa sebarang halangan.

Tambah beliau, tindakan pihak berkuasa Jepun itu mengejutkannya kerana sebagai sebuah negara demokrasi terkemuka di dunia, perkara tersebut tidak pernah berlaku dengan hanya alasan yang berasas dan lemah.

Baca selanjutnya di sini

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
7 ulasan:
Write comments
  1. Salam wak jengkul.....Kalaulah skandal DSAI itu dlh fitnah dari puak kangkung maka wak Jengkul lah yg patut lbh gusar atas penerimaan tanah nnt.... Klu ianya sblknya pn tetap berdosa krn membuka aib org.... Kiranya samada blog ni dikategorikn penyebar fitnah ataupun membuka aib org...... So bsedialah tanah nk terima ke x nnt ye....

    BalasPadam
  2. idea kangkong. mno kongkang

    BalasPadam
  3. Anuar ibrahim harus bertaubat....l

    BalasPadam
  4. demokrasi bg negara jepun adalah untuk mereka yang berakhlak.Bukan akhlak binatang mcm kau ANUAR.
    Kalau boleh biar semua negara tak terima kau.
    Ini baru dunia.
    Alam kubur nanti tak tahu lah apa nak jd dengan bangkai manusia mcm kau ni.
    Bertaubatlah sebelum terlambat.

    BalasPadam
  5. Pergi Jepun hajat nak mengangkang akhirnya dihalau macam kongkang. Aiseyman terlepas makan shushi dengan miyabi.

    BalasPadam
  6. pencacai pkr ni selalu ingat anuwar tu suci, padan muka kau kena halau mcm anjing....

    BalasPadam
  7. Wekekekeke....... konekukeciwa..... x dpt balon jepon doll...

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.