Sabtu, 25 Januari 2014

Kenapa Harun Taib...Bukan Nik Aziz?

    1:38:00 PG   6 comments

harun taib pas

Wak J: Al-Fatihah....dan salam takziah kepada seluruh ahli keluarga atas kehilangan. Pemergian Harun Taib pulang ke Rahmatullah sudah pasti akan mengingatkan kita semua tentang peringatan akhir zaman di mana para alim ulama yang ikhlas menyampaikan agama Allah diangkat satu persatu dan tinggal lah golongan pemuka agama yang akan mengikut telunjuk kafir hingga hari Qiamat.

Pemergian Ketua Dewan Ulamak PAS Pusat,  Dato Harun Taib buat selama-lamanya merupakan satu kehilangan besar dalam arena politik tanah air, khususnya parti PAS. Arwah pernah meminta akar umbi mencadangkan usul keluar daripada Pakatan Rakyat pada muktamar PAS kerana tidak mahu melihat parti itu terus mengikut telunjuk DAP dan PKR.

Semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang beriman. Amin..

Ketua Dewan Ulama PAS Meninggal Dunia

PETALING JAYA: Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Harun Taib disahkan meninggal dunia kira-kira pukul 12 tengah malam Jumaat di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu.

Berita mengenai kematian tersebut disahkan Pegawai Tadbir Lajnah Penerangan dan Dakwah PAS Pusat, Mohd Shahir Abu Hassan.

"Allahyarham uzur dan tidak sedarkan diri sejak malam semalam (Khamis)," katanya kepada mStar Online.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilaporkan menziarahi Allahyarham petan tadi.

Sementara itu menurut Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Pusat, Dr Mohd Khairuddin Aman Razali, jenazah Allahyarham akan disolatkan pada kira-kira pukul 10 pagi Sabtu.

"Jenazah Allahyarham dijangka disolatkan di Markaz Tarbiyah Kubang Lembik, Manir Kuala Terengganu," katanya.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. pada FIRASAT Wak la...ada tak manusia yg SUKA dgn berita kepulangan Arwah ke alam sana?

    FIRASAT saya KUAT mengatakan ada mereka di luar sana yg sedang berGEMBIRA dgn perkhabaran ini terutamanya MUSUH2 Islam spt pejuang2 extremist Kristian, Pluralisme, Liberalisme, Komunisme and Syiah......malangnya MAJORITI mrk2 itu ada berlingkar dlm parti yg arwah tunjangi.....mungkin ada yg mengatakan.."KURANG SEORANG PENENTANG AGENDA KITA"

    Takziah diucapkan kpd keluarga arwah Ust Harun Taib...semoga rohnya dilimpahi rahmat Allah
    Kpd DSD Harun Din, semoga dipanjangkan umur n kesihatan beliau dipulihkan...insyaAllah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tentu lah ada...sat lagi timbul lah puak-puak tu..

      Padam
  2. Al Fatihah utk Ust Harun Taib. Kematian hanya sementara hingga kita dibangkitkan nanti. Semua kita pasti melaluinya. Yg baik akan bersama yg baik, yg buruk akan bersama yg buruk. Moga kita akan bersama Rasullullah saw dan Sahabat sahabatnya r.anhum.

    BalasPadam
  3. untuk nik ajis ..tuhan memperpanjangkan umur beliau adalah untuk memperbetulkan kerosakkan yang telah beliau buat ... semoga sempat bertaubat sebelum ajal menjelang.

    BalasPadam
  4. Orang baik baik. Allah jemput mereka awal.

    BalasPadam
  5. Kenapa bukan nik najis?? Org tua kutuk tu sedang dilaknat Allah di dunia ni...kencing/berak pun dah tak terurus. Ini lah ularmak akhir zaman yg bersekongkol dgn musuh Islam. Susah sgt nak pertahan kalimah, senang sgt kafirkan umno...mcm gelaran diberi pada pemimpin umno yg Islam. KARPAL singh yg beliau puja...
    Jgn sampai sakaratul nanti baru nak taubat..tak guna lagi dah...ingat nik ajis!!! Bahawasanya kamu lah manusia yg pecah belahkan umat Islam di bumi Malaysia ni.. Ingat tu....kamulah akan jadi sejarah ini..sampai ke anak cucu ku, akan aku beritahu...

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.