Khamis, 23 Januari 2014

Tuah Anwar Nampak di 'Anu'..Tuah Nurul.....Cer Teka..Cer Teka

    10:09:00 PTG   No comments

Wak J: Apa yang berlaku pada Nurul Izzah sekarang sudah tentu ada hikmahnya. Sebagai contoh Rosmah dulu pernah berpisah dengan bekas suaminya dan akhirnya ditakdirkan menjadi isteri kepada seorang Perdana Menteri.

Nasib Nurul Izzah? Hanya Tuhan sahaja yang tahu sekiranya dia jadi berpisah dengan sumainya (harap-harap jadi la)...Mungkin nasibnya lebih baik dari nasib Rosmah kut. Mana lah tahu dapat menjadi 'Permaisuri' kepada seorang yang gila mahu menjadi 'Sultan Melaka'

Harap kita semua sentiasa bersangka baik pada semua walau orang tu musuh Politik kita..Jangan sedih-sedih yer Nurul.. ini lah POLITIK


Isu cerai: Izzah, suami kecewa, terganggu - Sinar Harian

SHAH ALAM - Susulan tersebarnya desas desus Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar menuntut cerai daripada suaminya, pasangan itu telah menyifatkan perkara itu sebagai gangguan kepada kehidupan peribadi dan rumah tangga keluarga itu.

Menurutnya kenyataan media yang dihantar Nurul Izzah bersama pasangannya Raja Ahmad Shahrir Raja Salim berkata, "gangguan" tersebut menyedihkan.

"Kami amat sedih dengan cubaan gangguan yang menyentuh perkara peribadi kami apabila kami gigih berusaha untuk memastikan kelangsungan perkahwinan ini.

"Keluarga kami menjadi keutamaan," katanya.

Terbaru, media melaporkan, desas desus mengenai tuntutan cerai fasakh pada hujung tahun lepas itu telah tersebar di media sosial.

Dalam perkembangan sama, media juga melaporkan mempunyai rekod perkara itu di Mahkamah Syariah, Jalan Duta dan turut disahkan pegawai mahkamah tersebut.

Selain itu,  Nurul Izzah dan Raja Ahmad Shahrir  juga memohon semua pihak memberi ruangan kepada  mereka untuk membetulkan kembali keadaan perkahwinan itu.

"Kami ucapkan terima kasih kepada semua yang melahirkan keprihatinan, dan kami memohon semua pihak agar diberikan ruang peribadi pada waktu-waktu ini," kata pasangan itu lagi.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.