Khamis, 30 Julai 2015

DAP Parti Yang Telus Dan Terbuka - Aziz Bari

    9:47:00 PTG   6 comments

aziz-bari-dap

Pakar Perlembagaan Dr Abdul Aziz Bari merupakan individu terbaharu menyertai DAP.

"Saya memilih DAP kerana merasakan parti ini menyediakan ruang kepada saya untuk berkhidmat. Saya tertarik dengan prinsip keterbukaan, meritokrasi dan ketelusan DAP," katanya.

Dr Abdul Aziz menjelaskan bahawa beliau mempunyai pengalaman bekerja dengan DAP semasa berkhidmat dengan rakan-rakannya di Institut Pulau Pinang.

Pelantikan beliau dibuat oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Dr Abdul Aziz menegaskan hasrat beliau adalah semata-mata untuk memberikan sumbangan dan tidak meminta sebarang jawatan di dalam parti.

Pengumuman tersebut dibuat Dr Abdul Aziz dalam sidang media yang dihadiri tokoh terkemuka DAP di ibu pejabat parti itu pada Khamis.

Antara yang hadir adalah penasihat DAP, Lim Kit Siang, Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua dan sastrawan negara, A. Samad Said.

Beliau yang sebelum ini pernah bertanding dalam pilihan raya umum ke-13 di Sabak Bernam atas tiket PKR adalah tokoh Melayu terbaru menyertai parti berkenaan.

Abdul Aziz sebelum ini dilaporkan pernah membuat penafian akan menganggotai pertubuhan berkenaan yang selama ini dikaitkan sebagai parti cauvinis Cina.

Bagaimanapun Abdul Aziz berkata tidak pernah mengeluarkan kenyataan tersebut sambil menunjuk borang keahlian DAP sebagai bukti.

Abdul Qadir

About Abdul Qadir

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. THE TRUTH IS LYING UNDER YOUR..YOUR TWO BALL.... HA.HA..HA..HAAAA...HAA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Padam
  2. JANTAN-JANTAN KEPARAT ni sanggup MENJILAT KASUT si puak PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG BABI-DAPBANGKAI yg. amat RASIS-Anti BUMIPUTERA Islam/Melayu?! Dasar puak BANGKAI!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  3. Parti dapigs utk manusia babi dua ekor tu saja...juga terdpt betina2 babi sundal laknatullah

    BalasPadam
  4. Kalau Cina pun kena tipu apatah lagi Melayu.

    India lama dah kena tipu.

    Kalau masih tak belajar dari Singapura ... entah lah ...

    BalasPadam

  5. ...

    ---------------------------------------------
    Anak Muda Johor Terguris - Inilah UMNO!!!
    ---------------------------------------------
    Muhyiddin Baik. Tiada Skandal - Ahli2 UMNO Johor Tiada OTAK Ke?


    Sumber Berita

    >> Klik Di Sini <<



    ------------------------------------------------------------------
    Singkir Muhyiddin - Perjuangan Puteri UMNO Johor Makin BUSUK!!
    ------------------------------------------------------------------
    Sumber Berita

    >> Klik Di Sini <<



    -------------------------------------------------------
    PRK Putrajaya - Muhyiddin Tanding Calon PARTI BARU!
    -------------------------------------------------------
    Tengku Adnan Tengku Mansor dijangkakan akan mengosongkan kerusinya untuk memberi laluan kpd Muhyiddin...

    Najib sepatutnya memberi peluang kpd Muhyiddin menjadi PM satu penggal bukannya menendang semudah itu pemimpin yg baik dan berkata benar itu...


    Ini saja caranya utk memastikan ahli2 UMNO seluruh negara menukar pemimpin no.1 mereka..

    Muhyiddin mempunyai pengaruh dan kreadibiti yg jauh lbh kuat berbanding Najib..

    Perjuangan UMNO Johor terbukti busuk apabila memilih kotor berbanding yg lebih baik


    Sumber Berita

    >> Klik Di Sini <<



    ------------------------------------------------------------------
    TERGEMPAR - Muhyiddin Akn Hantar 200 Surat Ke UMNO Bahagian!!!
    ------------------------------------------------------------------
    Sumber Berita

    >> https://youtu.be/4WTwQkcCrxY<<
    >> https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iN6yMOHl-9I <<
    >> https://youtu.be/zEJma8Ld5fM<<

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.