Ahad, 3 April 2016

Najib Jadi Sasaran Fitnah Pembangkang Untuk Gulingkan Kerajaan

    11:57:00 PTG   3 comments

najib-rosmah-mekah

Pembangkang menggunakan strategi menyerang kepimpinan dan peribadi Perdana Menteri, Dauk Seri Najib Tun Razak untuk‎ menjatuhkan kerajaan setelah pelbagai usaha yang dilakukan sebelum ini menemui jalan buntu.

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, taktik kotor itu dilakukan selepas Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 selepas mereka gagal mengambil alih pemerintahan negara daripada kerajaan Barisan Nasional (BN).

Kini mereka menyerang kepimpinan dan peribadi perdana menteri pula dengan pelbagai isu termasuk 1Malaysia Development Berhad (1MDB) walaupun telah diputuskan beliau tidak terbabit, katanya.

“Mereka mengasak dengan pelbagai isu bertujuan untuk mempengaruhi rakyat agar membenci kerajaan dan pemimpin BN dengan harapan mereka boleh menang pada PRU ke-14," katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan Umno  cawangan Temerloh di sini hari ini. Turut hadir Ketua Umno Bahagian, Datuk Seri Mohd Sharkar Shamsuddin.

Ismail Sabri yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah berkata,  lebih malang lagi apabila bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad turut terperangkap dengan mainan politik yang dilakukan oleh pembangkang apabila bersekongkol dengan mereka mengadakan Deklarasi Mahathir.

Ismail Sabri berkata, bekas presiden parti itu dilihat sudah tidak boleh mengawal tindakannya sehingga 'bersahabat' dengan pembangkang sedangkan sebelum ini beliau sendiri mencemuh pemimpin dan dasar politik yang diperjuangkan oleh pembangkang.

“Rakyat sebenarnya sudah muak dengan sikap pembangkang kerana apa saja yang dilakukan perdana menteri untuk kebaikan rakyat dan negara semuanya salah pada pandangan mereka,” katanya.

Sehubungan itu, beliau menyeru rakyat agar tidak terpengaruh dengan dakyah pembangkang yang sengaja menimbulkan pelbagai isu untuk menghancurkan perpaduan rakyat pelbagai kaum di negara ini.

Dalam masa yang sama, beliau turut menggesa pemimpin dan anggota parti kembali merapatkan saf dan terus bersatu demi keamanan dan kesejahteraan negara. - Bernama

Unknown

Tentang Unknown

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. tak payahlah ko tunjukan gambar pegi umrah tu. taktik yg dah lapuk

    BalasPadam
  2. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.