Isnin, 6 September 2010

NameWee The Lasy Pig!!... Rap Vs Rap..dengarkan

    2:37:00 PG   6 comments



Wak J say

Macam ni baru betul..Rap vs Rap..Caya la dengan video klip ni. Tapi sayang speaker PC wak dah kena rembat..Baca lirik pun jadi lah. Buat si Celaka NameWee jangan ingat lu sorang je yang bagus dekat Malaysia ni..Lepas ini wak harap ramai lagi penjuang Rap muncul dengan kreativiti  masing-masing hentam si Babi Celaka ni. Tiu Ley Lou Mou lah..

DOKUMEN BUKTI PENGLIBATAN DAP DAN PKR BELA CINA BIADAP NAMEWEE ...MOHON EDARKAN SEGERA !!!
 Sumber Informasi : Panglima Perang Cyber

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. Salam..Dulu senikata lagu digunakan untuk memuja keindahan samada wanita,alam,Tuhan..semangat patriotik dan sbgainya..kini lagu rap nampaknya sesuai untuk saling kutuk-mengutuk....teruskan....!

    BalasPadam
  2. betul, itu dulu, dulu org tak nyanyi kutuk bangsa ugama dan negara.

    Cara camnilah terbaik nak menngajar org cam babi tu.

    BalasPadam
  3. salam tuan.


    terima kasih tolong edarkan bukti DAP PKR membela Namewee celaka ni.

    bukti memang jelas budak cina biadap ni ditaja oleh pembangkang yang ultra kiasu.

    moga cina yang lain akan sedar agenda jahat PKR DAP PAS yang nak huru harakan negara kita dengan membela manusia biadap macam namewee ini.

    BalasPadam
  4. salam WJ
    tak berapa teranglah nak copy..
    kasi jelas sikit ada ka?

    ini perempuan cina memang kena kasi pelajaran.. patutnya PM kita dah boleh buat satu saman menghalau
    manusia seperti ini..

    BalasPadam
  5. akan saya panjangkan.blog tuan telah saya link

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.