Rabu, 6 Oktober 2010

Apabila tok guru 'Gilo' pengikutnya pula 'Sewel'

    12:45:00 PG   6 comments


Memang sah Pas ni dah 'Gilo'. Gara-gara ceramah Umno bertemakan Dap Anti Islam yang diadakan pada 1 Oktober lepas di Jertih, membuatkan lembu-lembu susu pas mula naik minyak kerana tak tahan tok guru kesayangan mereka digelar sebagai 'Tok guru gilo'. Memang dah betul apa yang Umno Besut tu kata. Selain daripada tabiat gilanya yang suka menggelarkan orang lain 'Gilo', tok guru Pas ni juga terkenal dengan gila pangkat serta kedudukan. Itu lah kehebatan dan kelebihan 'gilo' tok guru Pas nih.

Sekor lembu 'Gilo' dalam Pas mengugut, sekiranya Umno Besut tak minta maaf cara terbuka depan tok guru dalam tempoh masa yang ditetapkan, tindakan yang lebih 'gilo' akan diambil melalui kaedah guaman. Kalau dah sampai tahap macam ni, bukan gilo biasa lagi tapi dah gilo Babi.

Macam tak biasa pula Pas nih bila gelaran-gelaran sedemikian dilemparkan terhadap pemimpin-pemimpin kesayangan mereka, adat berpolitik memang macam tu, kalau takut dilanda tohmahan dan kejian, usah lah nak cerita-cerita pasal perjuangan. Selama ini bermacam-macam gelaran yang busuk-busuk diberikan oleh pas terhadap pemimpin kerajaan atau individu lain. Tak ada pun yang nak suruh minta maaf atau ambil tindakan mahkamah. Nampaknya Pas masih belum khatam lagi dalam sepak terajang politik tanah air, walau usia partinya telah menjangkau puluhan tahun. Kini sudah tiba masanya, segala gelaran yang tidak elok keluar dari mulut busuk Pas, di pulangkan kembali kepada tuan dan parti asalnya.

Wak J: Dalam Pas macam-macam 'Gilo' ada,. Gilo tino, gilo seks, gilo talak, gilo duit tapi cuma satu gila yang belum ada lagi, iaitu 'Gilo jantan'. Bab gila jantan hanya rakan PKR mereka sahaja yang boleh. Kalau hari-hari macam ni boleh gila dibuatnya.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. hahaha..gilo jantan yang xbleh tahan tu

    BalasPadam
  2. macamana ye kalau nik ajis gilokan jantan, parah ....

    BalasPadam
  3. Kalau layan orang gilo kito gilo samo...

    BalasPadam
  4. itu la pas...ngata orang bole....bila sendiri kena x bleh terima..
    memang gilo !!

    BalasPadam
  5. Eleh..setakat dipanggil lembu gilo tu belum apa2 lagi. Aku lagi "teruk". Korang check jer tulisan aku kat GAP, Unspinners, Wake Up!, Parpu Kari, dll. Lagi teruk aku panggil orang tua gilo ni..

    Aki panggil dia Nik NAJIS a/l Nik Mat (nama bapa dia aku kekalkan Nik Mat, bapa dia tak bersalah dan perlu terus dihormati), Grande Padri PAS, Ketua Padri PAS, Padri Agung PAS, Ketua Syaitan PAS, Bapak Pelesit PAS, Tok Sami PAS dan lain2 lagi..

    Pendek kata aku dah KAFIRKAN Nik NAJIS a/l Nik Mat ni..muka dia pun pernah aku tulis sebagai menyerupai muka babi dengan tompok2 hitam taik lalat (taik babi?)yg semakin banyak...

    Allah Maha Kaya. Semua tuduhan dan lemparan kata2 jahat dan hinaan yg selama ini dimonopoli PAS utk diberikan pd orang2 UMNO kini Allah balikkan pd PAS. Allah yg maha berkuasa kini menggerakkan hati manusia lain, termasuk hati aku, utk melemparkan kepada PAS semua kata2 hinaan yg pernah dan sedang PAS balingkan pd UMNO.

    Dulu PAS kafirkan orang, sekarang orang kafirkan PAS. Dulu PAS cerca, caci, maki dan hamum pemimpin UMNO, kini orang2 lain maki, cerca dan hamun pemimpin.

    Aku bukan org UMNO, tak pernah jd ahli UMNO dan tak teringin sikit pun masuk UMNO. Cuma aku sangat benci pada PAS yg sudah sesat, kafir dan kufur celaru dalam menjual semua kepentingan Melayu dan Muslim pd golongan kafir. Begitu banyak budaya2 sial, jahat dan laknat yg sangat asing pada orang Melayu dan Muslim Malaysia serta tak pernah kita praktik kini cuba dipaksa kedlam kerongkong kita oleh Parti PAS yg sangat haramjadah dan mengharamjadahkan..

    Aku sungguh benci pd PAS, Allah saja yg tahu betapa tebalnya kebencian ini. 1998 hingga 2008 aku sgt benci UMNO tp bila diimbas kembali, kebencian aku pd UMNO tak setara langsung dgn kebencian aku pd PAS.

    Ditakdirakn jika aku memegang sebotol air dan terjumpa seorang Yahudi dan seorang PAS hampir2 mati kehausan, aku akan minumkan Yahudi itu dan aku akan biarkan si PAS tu mati kehausan...

    BalasPadam
  6. Baru sikit dah kecoh...
    Bila2 jgn sedap ngutuk & ngata org lain, apatah lg pemimpin Pas bukannya maksum pun...
    Dosa itu Umno, Pahala itu Pas!
    tu lah tagline pas & pengikut2 fanatik yg amat bangang sbb trima bulat2 apa saja pemimpin pas fatwa kan..
    Paling aku benci smpai skg, nik aziz menangis waktu berdoa lps solat waktu PRU12 dulu, ada ke dlm doa dia sebutkan 'selamatkan pemerintahan kelantan dr puak2 umno kononnya menyerang agama islam & menghina ulama, agama mu dihina & diserang segenap penjuru'..Astafirullah.
    Nik aziz hanya menangis sbb dah tau kamera tgh shoot nk ambik gambar, airmata nik aziz penting utk rakyat tgk agar undi sentiasa kepada pas..
    DAP tu parti yg terang xnak islam buleh plak puak2 ni sokong & bela, sampaikan ayt Al-Quran pun puak kafir ni sebut x betul.
    Sejak itu la aku x minat dgn pas, umno sekadar parti politik & melawan pas jugak sbg parti politik bukannya agama Islam. Org umno pun belajar agama jugak, bukannya semua org umno tu jahil agama islam.
    "Pada Mu aku bermohon Ya ALLAH, sesungguhnya aku berharap Negeri Kelantan pada pilihanraya akan datang biarlah bertukar pemerintah & partinya, cukuplah setakat itu saja agama Islam Mu diputarbelitkan oleh mereka2 yg mengaku Khalifah dan Ulama diatas muka bumi ini demi kekuasaan % kekayaan duniawi". Amin!!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.