Khamis, 11 November 2010

PARTI DAJAL DI PERDAJAL..elok benor la tu..

    4:20:00 PG   3 comments

PETALING JAYA: Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mustaffa Kamil Ayub akan menyerahkan memorandum bagi mendesak Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) agar menghentikan pemilihan parti dalam tempoh 48 Jam.

Beliau yang juga calon Timbalan Presiden PKR itu berkata, memorandum akan diserahkan kepada Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Pengerusi JPP, Dr Molly Cheah.

“Pemilihan kepimpinan pusat PKR sedang berlangsung pada 28 Oktober lalu sehingga kini terdapat 162 aduan terhadap kepincangan yang akan menjejaskan integriti dan kredibiliti JPP. Sumber MStar Online


Nampaknya dalam kem PKR, bapak Dajal dengan bapak Setan masing-masing bercakaran. Macam inikah rupa sebenar parti yang selama ini mendakwa diri mereka telus dan adil dalam apa jua perkara. Ini baru dalam pemilihan parti, belum lagi bila dapat pengang kuasa memerintah negara. Hancur jahanam dibuatnya. Minta di jauhi negara tercinta kita dari ditadbir oleh Pakatan Rakyat atau dalam bahasa kasarnya Pakatan Dajal.

Lepas Zaid Ibrahim kini tiba pula giliran Mustaffa Kamil Ayub mendesak supaya menghentikan pemilihan parti dalam masa 48 jam. Tak ke haru namanya tu.Nama sahaja parti KEADILAN, apa yang adil wak pun tak tahu. Adil lubang jubur kut..Kini PKR terbahagi kepada dua team, Zaid bersama Mustaffa lagi satu team Anuar berganding Azmin selaku anak emas dan rakan kongsi bini. Bergasak sakan lah dua team mangkuk jamban lepas ni.

Sama-sama kita tunggu dan lihat, berjayakah Zaid menundukan pengaruh Anuar dan anak bininya dalam PKR, untuk memastikan Parti Keadilan Rakyat benar-benar bebas daripada cengakaman gabungan bateri 3A dan kroni-kroninya. Sekiranya Zaid Ibarhim berjaya menumbangkan legasi Anuar Ibrahim. Sudah pasti nama Zaid Ibrahim akan terpahat dalam lipatan sejarah sebagai seorang yang paling hebat dan berani menajatuhkan ketua de-factor dalam partinya sendiri. Manusia dalam BN terutama sekali UMNO pun tak berajaya dan berani menentang Anuar Ibrahim secara semuka setelah banyak peluang yang diberikan, tapi sayang semua nak main play save..Hampeh..

Wak J: Apa dah mula nak menyala, minyak jangan lupa kasi tambah ya....

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.