Jumaat, 26 November 2010

TAUBAT NASUHA: Anuar Ibrahim bila lagi?

    8:24:00 PG   2 comments

KUALA LUMPUR 25 Nov - Pengerusi Biro Pemahaman Dan Pemantapan Agama (BIPPA) Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) Dr Muhammad Nur Manuty menasihatkan mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad melakukan taubat nasuha kerana menjadi punca sebenar perpecahan bahkan kemunduran masyarakat Melayu selama 23 tahun mentadbir negara.

Menurut Dr Muhammad malah sejak mutakhir ini Dr Mahathir dilihat menjadi penyebab maraknya api perkauman dikalangan masyarakat berbilang kaum di Malaysia. SUMBER SUARA KELDAIAN On9

Erm..Bukan main lagi pak lebai PKR menasihatkan Tun Mahathir supaya bertaubat nasuha. Adakah ini satu seruan kepada Tun atau satu sindiran yang ditujukan kepada Anuar Ibrahim. Almaklumlah nak tegur ketua yang memang sedia tak betul tu payah sikit, takut-takut nanti kena tendang keluar pula dari PKR. Ibarat pukul anak sindir menantu la ni. Betul ke pribahasa yang wak guna nih. Hentam saja lah..

Sepatutnya bukan Tun yang perlu disuruh bertaubat, tapi sebaliknya  Anuar Ibrahim lah orang yang perlu bertaubat nasuha dan bersara dari arena politik. Sebelum ini jika kita semua masih ingat, Karpal Singh yang kafir tu pun pernah menyuruh Anuar Ibrahim bertaubat kerana menyebabkan kerajaan  DAP Perak tumbang. Frust menonggeng Karpal masa tu. Celako kau Nuar.

Alasan yang digunakan oleh pak lebai PKR untuk menyuruh Tun bertaubat tu hanya dua sahaja. Itu pun alasan yang tak boleh diterima dek akal, hanya orang yang hilang akal seperti pak lebai PKR yang mampu mengelurakan kenyataan seperti ini. Setelah 23 tahun Tun mentadbir Malaysia. hanya orang Melayu di Kelantan di bawah pentadbiran Nik Ajis sahaja yang mundur, kalau nak dibandingkan dengan negeri-negeri lain. Kerana kerajaan negeri di bawah Nik Ajis kurang mementingkan soal ekonomi dan pembangunan rakyat Kelantan. Rakayat Kelantan terlalu banyak disuapkan dengan ceramah-ceramah maki hamun, sehinggkan ada yang tidak tahan kerana bebanan hidup yang melampau, sehingga terpaksa mengambil keputusan cabut keluar ke negeri lain demi mencari rezeki. Dalam hal ini pak lebai PKR juga perlu menyeru supaya Nik Ajis bertaubat nasuha kerana sepanjang memegang kuasa di Kelantan, orang Melayu di bawahnya selama ini hidup dalam kemunduran.

Dah terlalu banyak onar dan perpecahan yang dilakukan oleh dua orang makhluk Tuhan ini. Seorang yang terkenal dengan fatwa-fatwa songsang. Yang lagi sorang pula terkenal dengan tabiat 'meliwat'. Habis semua nak diliwat tidak kira lelaki, bini orang, pemikiran dan minda rakyat, habis semua hendak diliwatnya.Orang seperti ini lah sepatutnya pak lebai PKR harus nasihatkan supaya bertaubat nasuha. Sejak ditendang dari Umno dan dipecat dari jawatan Tim. Perdana  Menteri, Anuar Ibrahim lah punca segala perpecahan orang Melayu dan dia jugalah pencetus dan pemabakar api perkauman sehinga sekarang ini. Oleh kerana dendamnya terhadap Tun tidak pernah padam dan tak pernah redha dengan ketentuan Allah, Anuar Ibrahim sanggup berbuat apa sahaja demi mencapai matlamatnya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. yang ke?????????



Wak J: Anuar Ibrahim harus bertaubat, sebelum pintu taubat tertutup. Maaf gambar yang tersiar dalam artikel blog wak ini tak ada kena mengena dengan tajuk yang wak tulis..jangan konfius yer..

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. masing2 dah tua...tuding org ni, org tu...taubat la sebelum terlambat...

    BalasPadam
  2. eeee! geli geleman I baca komen budak lelaki dua orang tu.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.