Sabtu, 9 Julai 2011

BerTAHI 2.0: Penentuan Antara Hidup & Mati Atau Ke Sg Buloh Lepas ni....

    3:21:00 PG   No comments

Tik tok..tik tok..cepat betul masa berlalu, masing-masing dah tak sabar nak tunggu tarikh 9hb Julai. Ntah apa yang akan terjadi di Ibu Negara esok. Yang ada dalam kepala wak sekarang ini cuma ada 2 benda je. Sama ada Malaysia akan terus kekal lemah dan lembik di bawah pentadbiran Najib Razak sekiranya gagal menangani isu yang berlaku sekarang ini, atau Anwar Ibrahim bersama Pakatan Haramnya berkubur buat selamanya sekiranya demo yang begitu di idam-idamkan ini, tak menjadi..

Disebabkan terlalu ghairah berecerita mengenai isu demo haram BerSHIT. Sudah pasti ada yang terlupa tentang kes liwat Anwar Ibrahim. Sengaja wak nak ingtkan kembali bagi siapa yang terlupa. Untuk info, tuntutan Nuar Berahi untuk menguguukan hakim dari mendengar kes perbicaraan liwatnya telah ditolak. Yang uniknya dalam kes ni, apabila hakim yang nak digugurkan itu sendiri turut sama memebuat keputusan penolakan tersebut.Adehh...Kena reject buta-buta jer.

Selagi ada lubang yang boleh cucuk, selagi itu lah Nuar Berahi akan cuba menyontotnya, tak kira saiz lubang tersebut kecil atau besar, sempit atau dah lohe (loose). Asalkan boleh masuk..Itu la yang bagusnya si Nuar Berahi ni, sehingga diangkat sebagai Anugerah Tuhan oleh penjilat tegar pakatan haram. Tapi sayang, apa yang dibuatnya semua ke arah perkara yang tak bermoral. Tak boleh buat apa daaa..

Melalui peguam tundanya iaitu Karpal Sink, satu lagi rayuan telah difailkan ke Mahkamah Pereskutuan berikutan penolakan yang dibuat oleh Mahkamah Rayuan berkenaan kes tuntutan untuk mengugurkan hakim dari mendengar perbicaraan liwatnya. Ada peluang nak tunda kes lagi ...syok...

Harap nanti keputusan yang keluar dari Mahkamah Persekutuan pun turut sama menolak tuntutan karut marut yang dibuat oleh Nuar Berahi ini, agar perbicaraan sebanar dapat dijalankan mengikut tarikh yang telah ditetapkan  iaitu pada 13 Julai 2011. Sudah pasti kes bela diri yang akan berlangsung nanti jika tiada sebarang penangguhan, akan menjanjikan 1001 cerita yang panas, berahi, berlendir bila mana Kak Jijah menjadi saksi pembela utama.

Apa pula jawapan temberang Kak Jijah nanti yer bila menjawab soalan2 yang ditanya oleh peguam pendakwaraya. Jangan keluar peluh jantan sudah ler. Kita tunggu aksi dan babak drama air mata yang akan dilakonkan oleh bini Anwar di episod yang seterusnnya...wakakakakak.

Berbalik pada cerita demo haram BerSHIT, yang mana demo jalanan kali ini mungkin merupakan talian hayat terakhir buat Anwar, sekiranya misi untuk menghuru-harakan negara berjaya. Maka tersenyum lebar Anwar ketika berada di kandang tertuduh nanti, sambil bermain POCKET BALL apabila perbicaraan kes bela dirinya disambung semula. Sebab itu seboleh-bolehnya puak bebal ini tetap ingin berdemo di jalanan.

Tok Jib tak mahu buat apa-apa ke sementara masih ada masa yang berbaki  ni.Takan nak biar je macam tu je. Tindakan yang lebih agrasif perlu diambil sebagai langkah pencegahan disaat-saat akhir sebelum keadaan menjadi tak terkawal. Jangan bagi peluang dan ruang walau sedikit pun pada puak2 bebal pakatan haram ni terutama sekali ketua de factonya yang licik membangkitkan persaan benci dan marah orang ramai (puak2 bebal PR sahaja) pada pihak berkuasa dan Kerajaan.

Dah nama pun persatuan haram yang tak berdaftar serta perhimpunan haram yang takda permit. Sepatutnya benda2 haram sebegini tidak boleh dibenarkan langsung dari diadakan. Kehendak RAKYAT TERBANYAK yang anti kepada huru-harau harus diberi keutamaan terlebih dahulu dari dok melayan karenah puak2 BEBAL Pakatan yang mana sejak azali lagi kita tahu, otak dan minda mereka ini dah tak boleh nak di adjust atau modify lagi melainkan malapetakan dan bencana menimpa mereka ini. Jangan stor kunyit dah kena ceroboh baru la nak menangis tak berlagu.. Baru padan muka.

Sebelum puak2 bebal pakatan bersama ketuanya turun demo besok, wak ada pesanan sikit untuk Anwar, jangan lupa pakai baju kalis peluru tebal2. Risau pulak nanti kepala kotei bengkok tu kena lastik dengan biji penabur. Ada karang yang lari mencecet masuk ke kedutaan asing, kononya ada yang jeles sebab kotei bengkoknya sorang je boleh menutuh lubang ChinaDoll tanpa rasa bersalah dan segan silu...wakakakakaka

Wak J: Nak turun ke tak ni besok?..Wak di persimpangan DILEMA......

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.