Jumaat, 8 Julai 2011

Puaka 3 Beranak...

    4:31:00 PTG   No comments

Hehehe..maap la yer..wak tak mau cerita apa2 sekarang...just nak layan gambar best nih...

  
Nurul Izzah: HEBAT juga ya papa aku nih...Patut pun mama sayang sangat kat papa dan sanggup buat apa saja demi papa. Temberang, kelentong dah jadi macam tabiat pula pada mama...


Mama: Betul tu Ijah...papa hang ni memang HEBAT....Anugrah Tuhan tak ternilai pada mama...kalau hang tak percaya ijah...nah ni mama tujuk papa punya "ANU-GERAH"....mablesssss gitu...


Papa: Nasib la kau orang berdua ni spoting gler. Kalau tak mamposs aku nak jawab....Kikikiki..Terima kasih Jijah...tq Nurul...I Love U veryyyyyyyyyyyyyyyyyy much...muah..muah..

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.