
Bab Kahwin Ikut Sunnah..Tapi Yang Lain Tak..Selamat Pengantin Baru Ostad
6:26:00 PTG
7 comments
Wah! Ostad..sejak dapat pucuk muda ni makan pun sampai terpaksa guna sudu. Sunnah Nabi yang sering jadi amalan boleh terlupa. Sabar ostad malam belum menjelang lagi dan gunung tak akan lari dikejar tetap melakat dekat situ juga..hehehehe
Inilah bertuahnya bila jadi ostad, nak-nak lagi pandai cakap pasal agama dan buat lawak bodow sambil kutuk sana sini dalam masjid. Kalau ramai yang ketwa sampai tenganga mulut tu kira menjadilah ceramah yang disampaikan dan paling best ramai awek terpikat, mak bapak pula takde hal nak jadikan menantu.
Inilah bertuahnya bila jadi ostad, nak-nak lagi pandai cakap pasal agama dan buat lawak bodow sambil kutuk sana sini dalam masjid. Kalau ramai yang ketwa sampai tenganga mulut tu kira menjadilah ceramah yang disampaikan dan paling best ramai awek terpikat, mak bapak pula takde hal nak jadikan menantu.
Inilah berkat dan nikmatnya dapat hidup dalam negara aman seperti Malaysia walau ada yang tolol dari Pakatan Pembangkang sering menganggap kerajaan BN yang mentadbir negara ini sangat zalim dan lebih teruk dari yahudi..Tapi..tup..tup..ostad 'Youtube' pujaan ramai ni kahwin lagi buat kali ketiga..Murah betul rezeki bila hidup di bawah pentadbiran kerajaan yang zalim ni rupanya ek!
Apa-apa pun bab kahwin ni satu kerja yang baik..bina masjid lah katakan. Cuma apa yang membuatkan ramai lelaki geram dekat luar sana tu dan sibuk bertanya kenapa ostad kahwin anak dara? Sudah habiskah mak-mak janda beranak dekat luar sana tu?...iskkkk tak baik lah diaorang dengki-dengki macam ni. Dah jodoh nak buat macam mana kan...



























