Khamis, 6 Oktober 2011

Release Tension: ChinaDoll Punya Pasal...Cukai Seluar Dalam Turun Lagi

    3:50:00 PTG   No comments

Seluar dalam yang dipercayai milik seorang tokoh politik pembangkang kini telah dijumpai oleh pihak polis Amerika ketika sedang membuat rondaan di kawasan hutan.

Mungkinkah dengan penemuan baru ini akan membantu melengkapkan siasatan kes video lucah yang dikata mirip seorang tokoh politik terkenal dari parti pembangkang Malaysia, setelah video prono yang mengaitkan dirinya itu  tersebar luas dalam internet.

Sedikit sebanyak dengan penemuan ini, sudah pasti ia akan mempengaruhi belanjawan yang akan dibentangkan pada hari esok. Jika dahulu semasa permulaan kes liwat, kita diberitahu bahawa Saipul Bukhari telah dihadiahkan seluar dalam berjenama Levi's oleh Anwar Ibrahim. Tidak berapa lama kemudian kerajaan telah menurunkan kadar cukai untuk barangan pribadi ini dalam belanjawan lepas.

Adakah besok, pembentangan belanjawan oleh PM, pihak kerajaan sekali lagi menurunkan kadar cukai untuk barangan jenis ini pada kadar yang paling minima agar setiap rakyat Malaysia mampu memliki seluar dalam dari jenis sama yang mana pernah dipakai oleh lelaki yang terdapat dalam video tersebut setelah selesai menutuh ChinaDolll...

Sama-sama kita nantikan....

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.