Khamis, 6 Oktober 2011

Gambar Yang Menunjukan 1001 Makna...

    1:41:00 PG   No comments

Peristiwa 1: Bekalan air bersih tak dapat disalurkan dengan sempurna setelah 20 tahun Pas mentadbir Kelantan. Semuanya berpunca dari kerajaan pusat kerana menyekat peruntukan bila setiap kali tiba belanjawan.

Peristiwa 2: Zuhud tahap maksima.Satu dunia tahu Nik Ajis MB Kelantan. Penduduk Somalia pun tak pernah rasa atau makan apa yang Nik Ajis makan walau nasi bungkus berair Milo. Harap tak ada yang salah faham, ini bukan makan PERCUMA. Nik Ajis bayar sendiri tau.. Tak sampai RM10 semua sekali. Ada belen Nik Ajis pesan keep the change. Senyum tuan kedai dapat RM40 atas angin..TQ Tok Guru..Luv U...

Peristiwa 3: Mawi..lu meme World..Ambo caya lu...Aduiyaiiiii Kak Leha....

Peristiwa 4: Sila beri lalulan..Orang Tua nak lalu. Yang tua dihormati, yang muda disayangi...Terima kasih Tuanku..sege pulok Ambo..

Pristiwa 5: Ini lah yang dikata rezeki masing-masing. Jangan ada yang iri hati pulak. Tapi hanya untuk mereka yang BERJAYA sahaja. Kalau yang lain nak rasa juga..Usaha kena lebih. Baru la ada orang pandang. Sapa malas-malas, duduk la rumah atap zink. Itu pun kira dah nasib baik la..

Peristiwa 6: Last warning dari Nik Ajis kerana mempromosi gambarnya tanpa kebenaran..Jaga demo...ambo doa pecah perut kat mu nanti...heheheh


WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.