Selasa, 15 November 2011

18SX: Masih Teruna Atau Tiada Dara?..Macam Mana Nak Tahu

    10:00:00 PTG   No comments

Ciri-ciri Lelaki Teruna

Mungkin ada diantara anda yang berhajat untuk mempersuamikan Lelaki yang masih mengekalkan status ‘Dara’ atau ‘Teruna’ (Sudah tidak ramai pada zaman ini) walaupun kebanyakan wanita ingin cara yang berpengalaman, ini panduan untuk anda mengenali sama ada seseorang Lelaki itu masih Teruna mahupun tidak..
Lelaki ‘Teruna’ suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki ‘tidak’ ada teruna gemar melihat tubuh wanita.
  1. Lelaki ‘Teruna’ segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala Lelaki tiada teruna mengekalkan pandangan.
  2. Lelaki ‘Teruna’ menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk ‘cover’ senyum) tetapi Lelaki tiada Teruna menunjukkan riaksi bersahaja.
  3. Lelaki ‘Teruna’ malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yang cantik. Lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku.
  4. Lelaki ‘Teruna’ berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya.
  5. Lelaki ‘Teruna’ membosankan apabila bercinta. Gayanya agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik perhatian pasangannya.
  6. Lelaki ‘Teruna’ juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasangannya.
  7. Lelaki ‘Teruna’ terlalu sensitif. Mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan.
  8. Lelaki ‘Teruna’ sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. Mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.

Tanda-Tanda Gadis Sudah Tiada Dara..
Hehehe yang ni mesti ko orang nak tahu sangatkan. Apa tunggu lagi klik kat SINI

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.