Selasa, 15 November 2011

Malaysia Kini Tolong Promosi Video Seks Anwar?

    3:02:00 PTG   No comments

Portal berita internet fitnah tajaan yahudi iaitu MalaysiaKini, nampaknya sudah tidak malu-malu lagi untuk mendedahkan siapa pelaku sebenar yang terlibat dalam klip video seks melibatkan seorang wanita berketurnan cina.

Walaupun lapuran yang tertulis dalam portal berita tersebut berkisar tentang pengedaran video lucah yang dikata si pelakunya mirip Anwar Ibrahim di sekitar masjid Permatang Pauh, namun di sebalik tersiarnya rakaman gambar yang menjadi 'head line' utama berita di laman portal berita itu seolah-olah ingin memberi tahu kepada pembacanya bahawa memang Anwar lah yang menutuh Chinadoll satu ketika dahulu.

Berbanding dengan laman portal yang dimiliki Parti Keadilan iaitu Keadilan Daily, nampaknya MalaysiaKini lebih berani menonjolkan gambar-gambar yang di 'screen shot' melalui rakam video seks yang berdurasi 20 minit itu sebagai modal atau pelaris untuk bahan berita.

Yang menibulkan persolan di sini ialah, kenapa MalaysiaKini begitu berminat dengan cerita-cerita begini, sedangkan si penutuh yang melakukan aksi seks dalam video tersebut tidak mangaku bahawa dirinya bukan pelaku sebenar yang mebalun Chinadoll dengan pelbagai aksi yang memberahikan itu.

Siapa main siapa? Anwar on TOP atau MelaysiaKini yang sedang membuat aksi DOGGEY di belakang Anwar..Bayang-bayangkan lah...hehehehe

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.