Isnin, 12 Disember 2011

Antara Papa Gomo Dan Anwar Ibrahim Siapa Layak Pakai Benda Ni

    1:48:00 PTG   No comments

 Harap sama saiz untuk dia orang berdua..hehehe

Nampaknya perkelahian ranjang antara Papa Gomo dan Anwar Ibarhim semakin meruncing. Akibat tidak lagi dapat menahan perasaan geram dengan 'body language' yang ditunjukan oleh Papa Gomo, telah memaksa Anwar Ibrahim 'melancapkan' dirinya sendiri tanpa menggunakan sebarang alat pelincir.

Keseksian gerak tubuh Papa Gomo yang dipenuhi dengan bulu roma dalam permainan 'fore play' demi membongkar segala masalah moral yang pernah dilakukan oleh manusia bergelar 'anugerah tuhan', telah membuatkan syahwat Anwar semakin hari semakin meronta-ronta untuk memancutkan lahar suam ke permukaan dinding.

Dendam ekoran dari beberapa pendedahan yang pernah dibuat sebelum ini berkenaan skandal seks yang didakwa 99% si pelaku aksi lucah bersama China Doll itu adalah Anwar Ibrahim meyebabkan ketua pembangkang Pakatan terpaksa menyerang melalui juak-juaknya untuk menjahanamkan kredibeliti blogger jalanan tersebut sehingga lumat agar tiada lagi cerita-cerita skandal seks yang melibatkan dirinya timbul menjadi tontonan umum.


Papa Gomo semakin digilai oleh pemimpin Pakatan Pembangkang. Terbaru, bukan setakat Anwar Ibrahim sahaja hampir inzal dek kerana  keseksian Papa Gomo, malah pemimpin Pakatan Pembangkang yang lain turut 'ngang' apabila mendapat tahu seorang blogger pro kerajaan turut bersama mereka di dalam sebuah kapal ketika sedang asyik meneropong gadis-gadis pantai dari dasar laut.

Hari ini perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim terhadap Saipul Bukhari bersambung semula. Dikhabarkan sebelum perbicaraan berlansung beberapa hari lepas, Anwar Ibrahim telah meniup terompet melalui lubang kunyit milik Shamsul Iskandar atau Sham Ketot, menyeru agar lebih ramai penyokong hadir mengikuti perbicaraan kes liwat yang kini sudah masuk minit-minit kecederaan sebagai tanda meratapi pemergian Anwar ke 'Resort Sg Buloh'.

Tapi sayang, menurut The Flying Kick di sini. Jumlah wartawan tempatan dan asing yang hadir lebih ramai dari penyokong Anwar dan PKR yang sebelum ini didakwa oleh para pemimpin mereka bahawa ahlinya melebihi dari 400 ribu orang. Apakah ini pentanda jelas, Anwar Ibrahim akan dimasukan ke dalam penjara sekali lagi di atas kenakalan 'kotei' bengkonknya yang pantang melihat segala macam lubang?.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.