Selasa, 13 Disember 2011

Demi Anwar..Rela Diliwat!

    12:01:00 PG   No comments


Bila si ketua memang dari spesis Gay, walau berselindung disebalik imej lelaki maskulin yang penuh karismatik sekali pun, tidak kira apa jua perkara yang dilakukan sedikit sebanyak imej  songsang yang cuba disembunyikan itu pasti akan tertonjol juga tanpa dia sendiri sedari.

Demi Rakyat atau Demi Anwar, tidak kira apa jua slogan yang diungkap oleh PKR bersama ahlinya tetap tidak membawa apa-apa makna dan pengertian yang boleh memberi kelegaan kepada rakyat melainkan kembang kuncupnya lubang jubur Anwar apabila penyokong taksub berikrar untuk sehidup semati bersamanya.


Selepas menggunakan simbol mata Dajjal sebagai lambang kemegahan parti, kini keluar pula simbol tangan yang melambai-lambai sebagai isyarat untuk memberi tahu kepada golongan Gay dan Lesbian atau singkatanya LGBT, bahawa ia adalah tanda sokongan Parti Kencing Rakyat (PKR) terhadap golongan bertabii songsang ini.

Umat Islam dan orang Melayu khasnya harus berhati-hati di sebalik slogan yang indah-indah terpacul keluar dari mulut atau idea yang terjemah dari mulut pemimpin Pakatan Pemabangkang terutama sekali Anwar Ibrahim kerana agenda yang cuba dibawa olehnya tidak lebih hanya sekadar membawa suara-suara ilmunati atau freemanson yang berselindung di sebalik nama RAKYAT  dan juga hak asasi manusia yang bukan-bukan seperti mana kita sedia maklum ia tiada terkandung dalam Al-Quran dan As-Sunnah.

Untuk maklumat lajut berkenaan simbol ntahapantah yang digunkan oleh PKR untuk mengaburi mata rakyat, sila rujuk AIDC di sini

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.