Selasa, 13 Disember 2011

Upacara meLIWAT Paling Bermaruah & Penuh 'Istiadat'

    10:26:00 PG   No comments


Can I Fcuk U Today? Mungkin ini adalah tutur kata paling sopan yang pernah dilafazkan antara lelaki sama lelaki sebelum memulakan upacara 'istiadat' meliwat suka sama suka atau paksa rela sebelum ia diakhiri dengan santapan karipap daging yang lazat.

Hari ini dalam sejarah, telah tercipta satu lembaran baru untuk dikenang sepanjang zaman oleh sesiapa sahaja yang masih hidup. Bila mana seorang yang sedang menghadapi perbicaraan pertuduhan meliwat seorang lelaki yang juga merupakan pembantunya, upacara itu disempurnakan dengan penuh istiadat.

Menurut lapuran yang tercatat di Agenda Daily ada menyatakan bahawa tiada lagi dalam mana-mana kes mahkamah selama ini si tertuduh bagi kesalahan jenayah mengahdiri perbicaraan kesnya dengan memakai pakaian istiadat warna putih  atau disebut 'Number One Dress'.

Portal berita tersebut juga turut mempersoal apa tandanya jika baju istiadat seumpama ini dipakai ketika si tertuduh duduk di kandang orang bersalah sambil mendengar perbicaraan kes liwatnya diperdengar dihadapan hakim dan orang ramai yang hadir mengikuti perbicaraan ini. Mungkin ada yang menganggap ini sebagai satu penghinaan terhadap pakaian istiadat negara.

'Ini wayang Anwar lah'. Kata-kata yang terkeluar di lobi mahkamah apabila melihat si Anugerah Tuhan dengan gaya bersahaja melangkah masuk ke dalam dewan mahkamah sebelum duduk di kandang tertuduh. Bagi yang dah biasa dengan gelagat Anwar, apa yang dilakukan ini adalah sesuatu perkara yang tidak mengejutkan. Apa lagi yang Anwar tidak pernah lakukan sebelum ini untuk menraik perhatian para wartawan dan juga masyarakat umum?

Cakap-cakap di laman sosial juga ada berkata, Anwar sekarang sudah buang tabiat nak mampus. Biarkan lah dia hendak pakai apa pun selagi masih sempat. Mungkin ini adalah pakaian rasmi terkahir buat dirinya sebelum di arah bercuti untuk satu tempoh masa yang agak lama di 'Resort Sg Buloh' setelah kes liwatnya berkahir dan didapati bersalah atas pertuduhan meliwat. Nanti takut kempunan pula.

Dunia pasti akan memandang sinis dan tergelak besar kerana apa yang dilakukan ini oleh ketua pembangkang Malaysia ini adalah satu perkara yang serba melawakan. Namun ini lah keistimewaan yang telah diberi kepada bekas banduan salah guna kuasa yang masih lagi bergelar 'Dato Sri' bernama Anwar Ibrahim selaku ketua pembangkang Malaysia yang bukan sahaja kaya dengan wang ringgit malah kaya juga dengan skandal seks yang pelbagai cita rasa dan juga variasi, tidak kira jantan dan juga betina. Senang cerita asal ada lubang, depan atau belakang, semuanya balun. Masyukkkkkkkkk..

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.