Rabu, 23 November 2011

Kesan Radiasi LYNAS Punca Alat Sulit Anwar Bengkok

    12:00:00 PTG   No comments

Menteri Besar Pahang dengan nada selamba berkata, kelulusan diberikan kepada Lynas untuk beroperasi di Pahang kerana kilang tersebut selamat dan tidak terdapat sebarang radiasi nuklear seperti yang cuba dimomok-momokkan oleh Fuziah Salleh dan 'pakar-pakar'nya yang tidak tahu apa-apa pun tentang nadir bumi atau rare earth.

Agensi Atom Antarabangsa yang jauh lebih berkelayakan berbanding Fuziah Salleh juga telah memberi perakuan bahawa kilang Lynas adalah selamat dan radiasi nuklear seperti yang dimomokkan Fuziah tidak berlaku.

Cabaran Fuziah Salleh agar pengurusan dan pentadbiran Lynas tinggal berhampiran dengan kilang itu juga telah disambut tanpa sebarang masalah. Bagaimanapun, Fuziah Salleh yang diminta datang bersemuka dengan pengurusan Lynas bagi mendapatkan penjelasan, enggan berbuat begitu. Dan kalau dia datang pun, dia akan datang dengan peguam sebagai ancaman serta ugutan kepada pengurusan Lynas.



Yang Fuziah Salleh tidak dapat jawab ialah MENGAPA DIA SAKIT HATI SANGAT dengan kilang Lynas yang akan merancakkan pertumbuhan ekonomi di sekitar Gebeng dan Pahang amnya, tanpa sedikit pun mengancam keselamatan penduduk di sekitar kilang berkenaan. Dakyah dan hujah Fuziah Salleh dengan dibantu oleh 'pakar-pakar kepala hotaknya' hanya berkisar tentang leukimia dan barah yang dihidapi oleh beberapa orang kanak-kanak, padahal kilang Lynas belum lagi beroperasi di Gebeng.

Dan yang paling malang sekali, Fuziah Salleh tidak dapat membezakan antara tahi bijih atau amang dengan nadir bumi... dan yang mengesahkan dia seorang Ahli Parlimen yang bodoh tolol ialah, dia tidak dapat membezakan antara kilang Lynas dengan loji nuklear!!!

Apakah kegilaan dan kemeroyanan Fuziah Salleh itu disebabkan dia menghidap penyakit barah pangkal rahim tahap empat kerana terlalu terdedah dengan radiasi nuklear yang datang daripada kilang Lynas yang belum beroperasi itu?

Barangkali jugalah sebab Fuziah Salleh memang sudah cukup terkenal sebagai orang yang sangat kuat berkhayal dan khayalannya kadang-kadang melampaui batasan sebagai seorang manusia yang diberikan akal!!!..SUMBER THE FLYING KICK

Wak J: Fauziah Salleh, MP paling bangang selepas Johari Abdul yang pernah dimiliki oleh Pakatan Haram. Macam mana lah orang yang sebegini boleh terpilih menjadi wakil rakyat. Serba serbi buruk, dari paras rupa hingga ke tingkah laku.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.