Selasa, 22 November 2011

Pasukan Bola Sepak Indon Kalah Lagi..KAPOK!!

    10:00:00 PG   No comments

TAHNIAH!.. TAHNIAH!..TAHNIAH!

120 minit yang mendebarkan akhirnya berkahir dengan kejayaan pasukan bola sepak Malaysia merangkul pingat EMAS, sekali gus membenam ego pemain dan kebiadapan penyokong Indonesia jauh ke dalam tanah.

Dengan kejayaan yang dikecapi oleh skuad Harimau Muda bimbingan Ong Kim Swee ini telah membuktikan bahawa pasukan Indonesia tidak lah sehebat yang disangka seperti mana yang sering digembar-gemburkan oleh pihak media dan portal berita di Indonesia.

Memang sangat berpuas hati apabila melihat pasukan Indonesia kalah, terpancar  kekecewaan di wajah hampir 120 ribu penyokong Indonesia apabila sepakan penalti terkahir yang disempurnakan oleh pemain Malaysia ditepis masuk ke gawang gol.



Sebagai penutup kata, Blog Wak J & fB Wali Terompah sekali lagi ingin merakamkan jutaan tahniah dan terima kasih kepada skuad Harimau Muda dan jurulatih kerana telah menyajikan kepada seluruh rakyat Malaysia dengan mutu permainan bola sepak yang sangat menarik dan menterujakan.

Dengan kesungguhan yang dipamerkan oleh kesebelsan utama skuad Harimau Muda di Stadium Gelora Bung Karno semasa perlawanan akhir penentuan pingat emas sukan SEA. Sememangnya anda semua layak bergelar WIRA negara...SYABAS dan TAHNIAH...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.