Jumaat, 8 Julai 2011

BerSHIT 2.0: Ambiga di Pecat.. Demo Kembali di Jalanan Sabtu Ini

    3:03:00 PG   No comments

Memang sia-sia je pertemuan yang dibuat antara Yang diPertuan Agong (YDPA) dan pihak penganjur Bershit 2.0 yang dikepalai oleh Ambiga tempoh hari. Akhirnya demo haram BerSHIT ini tetap akan diadakan dijalanan sekitar Ibu Negara. Itu info terbaru yang diterima

Segala titah yang disampaikan serta nasihat yang diberikan oleh pihak Kerajaan, boleh diibaratkan masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Kalau berbincang dengan puak bebal pakatan haram, maka ini lah hasilnya.

Para penjilat tegar pungkok Ambiga nampaknya sukar nak terima kenyataan, apabila demo haram BerSHIT ini dilangsungkan di dalam stadium seperti yang telah dipersetujui sebelum ini. Mereka tetap ingin berguling atas jalan dan bertempur dengan pihak berkuasa. Itu lah tujuan sebenar mereka ingin berdemo di sekitar Kuala Lumpur.

Sebelum itu permohonan mereka agar demo BerSHIT ini diadakan di Stadium Merdeka telah ditolak oleh pihak pengurusan Perbadanan Stadium Merdeka atas sebab-sebab tertentu. Mamang putut pun kena tolak. Puak-puak bebal ni bukan jenis yang makan saman. Habis jahanam semuanya nanti.

Ada juga makhluk bingai dalam pakatan haram dok menyalak tak puas hati kerana tak dapat guna stadium Merdaka untuk mereka berdemo. Katanya nak demo kat mana lagi kalau semua tempat dah tak boleh. Wak cadangkan puak2 haramjadah ni buat demo dalam jamban lagi senang. Mana yang mampus tinggal flush masuk dalam lubang tahi je.

Bingai dan bangang apa diaorang nih, macam la dalam negara kita ni hanya ada satu satdium je, banyak lagi stadium yang besar2 boleh mereka gunakan untuk berdemo. Bukan setakat nak demo je, nak buat karnival macam jom Heboh pun boleh.Yang menjadi persolan kenapa mesti di area Kuala Lumpur. jeng..jeng..jeng

Khalid Gagap, menteri bersar Selangor pun dah offer nak bagi stadium Shah Alam untuk dijadikan Zoo Negara no.2 bagi menempatkan segala binatang liar seperti babi, anjing, babun dan keldai hijau buat aktiviti mereka di sana. Nak melalak, menyalak, tayang punkok pun boleh, takda siapa pun nak tiau diaorang ni.

Alamak...ada syarat juga tu..penjilat pakatan haram nak berdemo tempat sendiri pun kena syarat juga. Memang sah tanpa was-was, pemimpin pakatan haram sendiri pun tak percaya pada para penjilat pungkoknya sendiri ni, boleh berkelakuan seperti manusia bila berhimpun nanti.

Terbaru.. menurut SMS yang diterima, telah menyeru agar semua penjilat tegar pakatan haram bersiap sedia kerana perhimpunan haram tetap akan diadakan dibeberapa lokasi mengikut rancangan asal seperti yang telah dijadualkan. Kena waspada nih.

"Dimaklumkan himpunan BERSIH pd 9Julai ini berjalan spt yg dijadualkn jam 2ptg. Brkumpul di Sogo, Msjid Jamek Kg Baru & Dataran DBKL(hdpn Dataran Mrdeka). Kita akan bergerak dr 3 lokasi ini ke Stadium Merdeka. Gunakan BAJU BERSIH WARNA KUNING. Dimklumkn juga Sdr. Zulfikar, Ahli Biro Pol AMK. Akan dipanggil ke mhkamah majistret kajang jam 3ptg ini utk tuduhan memakai baju BERSIH pd sidang ahli majlis. Mohon teman2 hadir. Sebarkan" kiriman SMS yang diterima

Info paling latets...menurut The Unspiner di sini..Ambiga telah dipecat dari mengepalai demo yang akan berlansung Sabtu ni. Biar betul berita nih. Dengarnya Anwar Ibrahim kali ini betul2 sudah bertukar kaler, dari kulit sawo matang kepada kaler HIJAU pekat, Kewibawaan Ambiga dalam meng-handle perhimpunan haram ini telah dipertikai dek kerana kebodohanya bersetuju dengan Kerajaan untuk berdemo di dalam stadium...adoiiii...kesian dude..


Kini Anwar Ibrahim telah mengambil alih sepenuhnya  jawatan Pengerusi Penganjur BerSHIT. Dah puas jilat pungkok Ambiga hingga kering airnya, lepas ni kena jilat pungkok Nuar Berahi yang berdaki tu..Apa la nasib yang tak sudah2 menimpa puak suci pakatan haram ni. 24jam kerja jilat pungkok pemimpin depa je.

Hari Sabtu dah semakin hampir..keadaan dah semakin panas, road block dah semakin bertambah. Adakah akan berlaku pertempuran yang dahsyat nanti antara pendemo haram dengan pihak berkuasa. Siapa pula yang bakal mati katak, mati mata terbeliak di atas jalan. Dan yang paling menyedihkan, bini siapa pula yang bakal menajdi BALU, serta anak siapa yang bakal menjadi YATIM PIATU, akhir sekali berapa banyak kerusi roda dan tongkat akan terjual, apabila penjilat pakatan haram ni mengalami CACAT anggota badan nanti...sama-sama kita renungkan

Wak J: Nak tengok demo haram...tengok jauh2 yer...

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.