Isnin, 11 Julai 2011

Hanya China Doll Mampu Buat Anwar "berDIRI" Semula

    2:19:00 PG   1 comment

Maaf sebab blog wak jengkol lambat sikit sampaikan ucapan takziah kepada Wan Azizah sekeluarga di atas melapetaka yang menimpa ke atas batang pelir Anwar Ibrahim petang semalam. Semoga Wan Azizah dan keluarga dapat menerima segala musibah dan ujian ini dengan hati yang redha dan tabah.

Sebelum wak memulakan langkah bicara, mari kita sama2 sedekah surah al-Fatihah kepada Anwar Ibrahim yang kini sedang NAZAK di hospital gara-gara kecederaan serius yang dialaminya. Diharap dengan iringan doa dan bacaan surah dari ayat suci Al-Quran, jasadnya akan segera sebuh dan sihat seperti sedia kala.

Masuk Gear 5 terus..

1st..Tahniah kepada pasukan Polis, FRU dan pihak berkuasa lain yang terlibat kerana bertungkus lumus menjaga keselamatan dan keamanan bandar raya Kuala Lumpur dari dihuru-harakan oleh puak2 bebal pakatan haram. Jasa anda amat dihargai.

Petang semalam suasana huru-hara telah berlaku di sekitar Kuala Lumpur. Namun keadaan dapat dikawal dengan kecekapan yang ditunjukan oleh pihak berkuasa...hehehe demo haram tak capai matlamat, cuba lagi next year.

Setakat ini belum ada lagi kedengaran dari mana2 berita yang dapat mengesahkan samada orang awam atau dari puak bebal pakatan yang mati atas jalan petang semalam. Kalau ada yang tercedera tu biasa la. Adat berdemo kalau tak mati atau cedera mesti cacat seumur hidup.

Sayang sekali wak tak dapat turun sama buat liputan sepanjang demo berlangsung petang semalam disebab ada urusan kerja yang perlu disettelkan disaat akhir, Namun tu bukan penghalang untuk wak mengikuti perkembangan demo yang berlaku melalui bacaan blog rakan2 yang turun ditempat kejadian.

Ada peristiwa yang melucukan berlaku ketika demo haram sedang sibuk berarak merempuh sekatan polis. Yang pasti pak lawak utamanya ialah Sivaji Da Boss Pakatan Haram iaitu Anwar Ibarhim, yang mana diberitakan terpaksa diangkut masuk ambulans bukan trak polis bersama pencacai tegar...wakakakakakakaka

Drama Tamil Bermula
KAH..KAH.KAH..Siapa pun yang sedang atau telah melihat gambar Anwar Ibrahim ketika terlantar di katil hospital seperti yang ditunjukan dalam gambar di atas pasti akan geleng kepala sambil tergelak besar. Tiada sedikit pun rasa simpati atau kesian terdetik dalam hati bila melihat gambar tersebut. Kalau ada pun hanya perasaan MELUAT tahap cipan je boleh dizahirkan.

Puak2 bebal pakatan haram sendiri pun boleh mati akal bila lihat idola suci mereka terlantar macam orang nazak sebelum mati di katil hospital. Tak ada sekor pun dari puak bebal pakatan yang berani menempel gambar atau buat ulasan berkenaan kecederaan yang dialami oleh idola suci mreka di laman sosial, kerana takut diketawakan.

Memang KANTOI tahap gila BABI Anwar kali ini. Demo jalanan yang diharap tak menjadi. Kini cuba berlakon watak orang sakit nak mampos pula. Skrip lama diolah kembali, cuma kali ini digabungkan dengan 2 elimen baru, iaitu elemen liwat Saipul dan elemen menutuh China Doll. Dengan gabungan 2 elemen ini diharap dapat membantu menagguhkan kes liwat yang akan bermula pada Julai 13hb depan.

Macam SIAL..CELAKA..PERGI MAMPOSS..itu lah komen dari orang ramai yang telah menonton drama Tamil terbaru lakonan Sivaji Da Boss Pakatan Haramjadah.

Dibabak awal drama Tamil BerSHIT, kita disajikan dengan lagkah bergaya Sivaji Da Boss pakatan keluar dari hotel 5 Bintang sambil disambut oleh penjilat pakatan yang setia menanti di tengah jalan. Kemudian terus berarak dengan lagak berani untuk merempuh sekatan polis sambil diringi sorak sorai penjilat tegar dan laungan takbir oleh keldai Pas.

Memang hamPAS..Tak sampai separuh jalan, Sivaji Pakatan haram lintang pukang lari masuk bilik hotel. Ntah macam mana tetiba boleh cedera plak. Ada info yang dok kata, kotei bengkok Anwar kena taji sampai senak perut tak boleh berjalan. Info lain pulak ada sebut, terdapat cubaan membunuh. Siapa lah yang bodoh sangt pi upah pembunuh upahan yang tak reti buat kerja nih..Mengabiskan beras je....idiot punya sniper..

Memang rasa nak menyupah-nyumpah bila setiap kali terlihat gambar Sivaji pakatan haram ni di blog2 atu di Facebook. Tahap kesialan yang melampau ditunjukan. Macam pondan tua, lembik. Sungguh memalukan bagi siapa yang menjadi ahli atau penjilat tegar Pakatan Haram. Macam ini ka idola suci kebanggaan puak2 bebal pakatan haram. Kalau bab menutuh belakang jantan atau menyondol China Doll, si celaka ini la yang no.1. Takda siapa pun yang dapat menadingi kehebatan Anwar si Penzina tegar negara kita nih.

Apa2 pun, sekali lagi kita doakan agar si Bangsat ni JANGAN PERGi DULU sebelum sampai masanya. Terlalu banyak dosa yang belum diampun. Selain itu juga berderet2 kes mahkamah yang perlu dibicarakan sehingga selesai. Untuk memastikan si bangsat ni lekas sembuh dan sedar dari keadaan nazaknya. Mohon Dato T membawa beberapa orang China Doll ke hospital bagi merawat kotei bengkok Anwar supaya mampu berdiri semula...CELAKO..CELAKO..CELAKO...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.