Ahad, 17 Julai 2011

Perdana Menteri Malaysia Akan di KRISTIAN kan?

    5:37:00 PG   No comments

Ini sudah lebih..memang melampau tahap celaka betul puak pakatan haram ni. Tak cukup dengan gambar Najib jadi sami hidu suatu ketika dalu. La ni keluar pula gambar dan cerita Najib Razak di BAPTIS oleh Pope. Belum lagi jumpa dah kena fitnah kaw-kaw. Sekali lagi wak nak menyumpah dia orang nih...Setan lahanat punya puak pakatan haram.

Dijadualkan pada Julai 18hb nanti Najib akan berjumpa dengan Pope Benedict XVI di Rom, Itali. Pertemuan tersebut diadakan bertujuan untuk merangka hubungan diplomatik diantara ketua Gereja Roman Katolik. Lawatan itu juga akan turut disertai oleh beberapa orang wakil dari Malaysia. Menurut sumber , ia akan  disertai oleh beberapa orang pegawai dari Kementerian Luar dan Gereja Roma Katolik Malaysia, diketuai oleh Ketua Biskop Kuala Lumpur, Murphy Pakiam.

Terdapat sebuah laman Facebook telah menyiarkan sekeping foto di mana gambar Najib telah dibaptiskan oleh seoarang paderi kristian. Dah macam takde agama apa dia orang ni.  Tujuan si lakhanat menyiarkan foto adalah untuk menghasut orang lain yang menyertai group tersebut supaya mempercayai bahawa Perdana Menteri Malaysia telah benar-benar di Kristiankan. Memang dahsyat beb.
Amat keterlaluan jika gambar2 seperti ini disiar atau disebarkan kepada umum kerana ia menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini. Diharap pihak berkuasa seperti Polis dan SKMM dapat memantau serta mengambil tindakan yang sewajarnya kepada mereka yang buat kerja2 yahudi lakhnat seperti ini.

Tidak kira apa tujuan sekalipun gambar ini disiarkan, sama ada untuk bahan gurauan atau sendaan. Fitnah jahat tahap yahudi ini sudah melampaui batas jika kita sebagai orang Islam melihatnya. Kalau yer pun terlalu membenci individu bernama Najib atau sudah over dos berpolitik, jangan ler sampai ke tahap macam ni sekali...

Kalau ikut kan hati...lebih dari ni pun wak mampu buat untuk pedajal pemimpin2 dari kalangan puak suci Pakatan Haram ni. Agak2 la dude kalau nak reka fitnah tu. Puak bebal Pakatan Haram je yang percaya dengan benda-benda karut nih. Semoga haram jadah yang terlibat, dapat diangkut masuk lokap dan kasi ajar sama dia orang cukup2.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.