Ahad, 16 Oktober 2011

Biar Betul!!..Cucu Lim Kit Siang Sex Maniac?

    5:16:00 PTG   No comments

 
Terkejut beruk peliharaan wak bila dia baca cerita SEDAP ni dari blog rakan seperjuangan wak sebentar tadi. Amat kasihan apabila melihat beruk wak ni teraba-raba mencari bonjolan di dada wak kononya akan ada payudara yang timbul untuk diramas-ramas sambil membaca blog..hehehe..dada flat mana la ada barang yang timbul, tak ada akai punya beruk..kikikik

Biar betul apa yang wak dengar ni. Agak mustahil anak kepada seorang pemimpin bertaraf "Khalifah Umar Abdul Aziz" berkelakuan sedemikian. Memang tak masuk akal dan hilang akal bagi sesiapa sahaja yang membawa cerita fitnah maha dahsyat yang macam ni.

Lim Kit Siang pun boleh kena serangan jantung atau mati mengejut, sekiranya khabar angin yang sedang kuat bertiup kencang ini memang benar melibatkan cucu kesayanganya. Wak doakan semoga Lim Kit Siang panjang umur...hehehehe

Kalau perkara sedemikan berlaku ke atas anak ketua pembangkang Malaysia adalah sesuatu perkara yang tidak menghairankan kerana tingkah laku bapanya telah diketahui sejak dulu lagi memang suka bab-bab yang berkaitan dengan hal-hal dalam kain atau baju.

Berani sungguh siapa yang buat konspirasi sebegini rupa semata-mata untuk menjatuhkan pihak lawan. Apakah dia orang ni tak takut ke masuk dalam neraka kerana individu yang cuba diburuk-burukan atau dicemarkan imejnya itu adalah seorang manusia bertaraf KHALIFAH seperti mana yang selalu diagung-agungkan oleh pengikut Parti Islam Malaysia.
Wak berharap, perkara ini tidak benar sama sekali. Sedih dan sukar untuk diterima oleh sesiapa pun terutama sekali penyokong tegar Pas apabila mendengar cerita anak kepada seorang KHALIFAH sanjungan adalah seorang SEX MANIAC. Mohon kepada Tok Guru dan pengikut tegar Parti Islam Malaysia (Pas) agar membuat satu solat hajat perdana bagi mendoakan kesejahteraan Lim Guan Eng serta keluarganya supaya terhindar dari fitnah Umno yang amat dahsyat.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.