Khamis, 24 November 2011

Wahai Pemimpin FELDA... BERSATULAH!

    12:00:00 PTG   No comments

"Bersatu kita teguh, Bercerai kita roboh"... Sepatutnya inilah perumpamaan yang di hayati oleh pemimpin-pemimpin di dalam Felda. Di dalam keghairahan untuk menaikkan nama Felda di mata masyarakat dan dunia, pemimpin-pemimpinnya seperti mahu menjatuhkan sesama sendiri.

Sudah agak lama saya menyepi dari memberikan komen berkaitan perkara ini, dengan harapan ianya akan berhenti, namun ianya semakin rancak. Semalam, satu blog terkenal berbahasa Inggeris telah membuat ulasan dan secara tidak lansung ianya menjadikan situasi semakin parah.

Tidak ada satu pun yang sempurna di dalam satu-satu organisasi. Sepatutnya menjelang PRU 13 yang semakin hampir, semua mempersiapkan untuk menghadapi pembangkang yang sememangnya bercita-cita untuk merampas undi dari kawasan Felda. Bukannya pemimpin-pemimpin ini menggunakan blogger-blogger untuk memburukkan masing-masing dari belakang.

Wahai pemimpin Felda, ketahuilah bahawa rakyat terutamanya peneroka benar-benar mengharapkan kalian untuk menguruskan Felda dengan baik. Hingga ke hari ini, saya dan rakan-rakan mempertahankan Felda dari di cemuh dan di fitnah. Kami tidak akan berhenti berjuang untuk Felda kerana kami terhutang budi dan nyawa kepada Felda. Felda lah yang telah memberi ruang kepada kami hingga kami berjaya di dalam kehidupan.

Janganlah kalian hancurkan Felda. Marilah sama-sama kita menyusun kembali barisan kita sebelum PRU ke 13. Kami benar-benar memohon supaya kepimpinan Felda dapat mendengar luahan hati kami ini.

Akhir kata, marilah kita teruskan dengan kempen "NYAH MAZLAN ALIMAN DARI FELDA"  

Nukilan oleh: Anak Jati Felda

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.