Isnin, 26 Disember 2011

Mulut Adam Adli Tumbuh Alat Kemaluan Anwar

    10:41:00 PG   No comments


Geram sungguh macam nak tunjal-tunjal sahaja kepala budak-budak mentah yang tak habis belajar ini kerana setia sehidup semati menjadi BALACI kotei bengkok Anwar Ibrahim. Ntah berapa 'batang ais krim' agaknya telah disumbat ke dalam mulut anak-anak ikan ini sehingga mereka terlupa akan tanggung jawab sebenar sebagai seoarang mahasiswa.



Macam ini ke rupa bentuk mahasiswa yang bakal memimpin negara pada masa akan datang yang sering diwar-watkan oleh Pakatan Pembangkang, Jika begini rupanya memang boleh tunggang terbalik negara dikerjakan oleh budak-budak seperti Adam Adli dan rakan-rakanya jika Pakatan Haram memerintah. Minta-minta Pakatan Haram kekal sebagai Pembangkang buat selama-lamanya.

Wak pun konfius apa hala tuju sebenar dalam hidup anak-anak ikan Anwar yang bergelar mahasiswa ini. Adakah hala tuju dia orang ni sama arahnya seperti mana masuknya 'benih' Anwar Ibrahim ke dalam lubang kunyit Saipul. Harap-harap tak begitu.

"Tak ada pengaruh mana-mana parti politik, itu jelas"
Tapi apa yang jelas sangat kelihatan ialah Ketua AMK PKR, Sam Ketot betul-betul berada di sebelahnya. Samada rakyat yang buta untuk melihat atau mata mangkuk ni sudah beralih tempat ke pungkok.

Dengan melaung-laungkan slogan kebebasan bersuara, kebebasan berakademik dan kebebasan meliwat untuk Anwar, siapa lagi agaknya yang cuba nak ditipu oleh budak-budak mentah yang kurang pelajaran ini, sedangkan rakyat keseluruhanya sudah tahu apa agenda sebenar yang terselindung disebalik nama 'kebebasan' yang sering ditempik-tempik bila setiap melakukan demonstrasi haram.

Wak J: Sekiranya mempunyai kuasa ajaib yang boleh mengubah sesuatu kepada bentuk yang lain, wak teringin sangat hendak menukar mulut si Adam Adli dan kawanya tu menjadi alat kemaluan Anwar Ibrahim. Cuba anda semua banyangkan macama mana rupa dia.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.