Selasa, 10 Januari 2012

Muslimah Pas Tunjuk Kemaluan Sebagai Simbolik Pembebasan Anwar

    11:22:00 PTG   No comments


Memang tak sangka, wak ingatkan Muslimah Pas ni penuh dengan kelembutan serta tutur katanya sopan santun dan berbudi pekerti yang tinggi. Namun sangkaan wak selama ini terhadap Muslimah Pas jauh meleset.Tidak sama seperti apa yang wak selalu bayangkan bila setiap kali masuk ke tandas.

Setelah dilihat (klip YouTube) apa yang berlaku pada 9hb Jan lepas bersempena hari pembebasan Anwar Ibrahim dari pertuduhan meliwat bekas pembantunya. Aduiyaii.. tepuk dahi dibuatnya bila melihat gelagat Muslamah Pas tak ubah seperti kera yang dibaling dengan mercun. Terlalak terlolong macam dirasuk hantu kotei.

Tak ada sedikit pun perasaan malu dalam diri mereka sebagai seorang muslimah yang bertudung labuh apabila telatahnya yang melucukan itu dilihat oleh orang ramai. Ke mana perginya suami-suami dia orang ini, adakah terlalu sebuk membontot Anwar ketika itu sehingga terlupa akan biniya atau laki dia orang ni memang tak kisah kerana perangai isterinya memang begitu sejak dari mula bercinta lagi. Kronik sangat dah ni..


Mula-mala tekejut juga, ingatkan dia orang nak berselawat atas nabi atau bermarhaban.Tak pasal-pasal terpacul dari mulut Muslimah Pas ini perkataan MAMPUS dalam bentuk nyanyian yang diulang-ulang seperti sedang asyik membaca zikir memuji kebesaran Allah. Time tu lah rasa urat kentut macam nak terputus akibat dari menahan gelak yang melampau.

Apa nak jadi dengan Muslimah Pas yang ada sekarang ni. Kalau yer pun memang dah tak ada perasaan malu pada diri sendiri. Ingat lah pada orang lain terutama sekali rakan sejantina yang tak pernah terlibat dengan benda-benda yang tak berfaedah macam ini. Bikin malu kaum betul...

Mungkin ini adalah hasil daripada kacukan (hybrid) antara Parti Islam Pas dan Dap Lakhanttullah. Maka lahir lah golongan seperti ini yang tidak pernah kenal erti segan dan malu. Sepatutnya dengan imej bertudung yang dipandang mulia di sisi Islam seharusnya kemulian itu ditonjolkan oleh si pemakainya. Ini tidak makin songsang jadinya...Apa yang tak kena dengan Parti Islam Pas sejak akhir-akhir ini?.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.