Khamis, 2 Februari 2012

KeBABIan PAS Terserlah Semenjak Bersetubuh Dengan DAPig..Mamang Babi Betul PAS!

    12:30:00 PTG   1 comment


Memang BABI betul Pas ni! Kalau tak percaya apa yang wak kata, anda semua boleh lihat pada gambar yang disediakan di bawah ini, di mana pemimpin Pas sanggup bergelumbang dengan najis babi semata-mata untuk memancing undi kaum kapir.


Pas kini kian terdesak untuk meraih undi. Setakat ini belum lagi pernah wak lihat seorang yang berugama Islam bergelar pemimpin sanggup turun ke tempat sebegini.

Walau babi tergolong dalam najis Mughalazah yang boleh disucikan melalui kaedah yang betul. Namun, keterbukaan yang cuba ditunjukkan oleh pemimpin Parti Islam Pas ini seperti tidak kena pada cara dan tempatnya.

"Pengerusi PAS bahagian Mersing, Johor (Rosalan Mamat) dan ADUN Cempaka (Iskandar Abdul Samad) menyambut Tahun Baru Cina dengan penjual daging babi sambil mengedarkan limau mandarin. Mereka tidak mengagihkan 'angpau putih’ kepada masyarakat Cina."

Sudah tentu apa yang berlaku ini akan mengundang perlbagai persepsi buruk yang mana boleh mencemarkan imej Islam. Parti Islam Pas kini sedang menuju ke arah liberalisasi atau keterbukaan yang melampau semenjak parti  itu dikuasai oleh gologan sekular yang mana mereka ini berpegang kepada matlamat menghalakan cara atau asal boleh hentam saja lah.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. BABI PON BABILAH...ITULAH PAS SKRG.LEPAS PRU 13 NANTI CUBA TGK NAK TAK YB PAS TU PI KEDAI BABI TU LAGI...CONFIRM TAK JEJAK KAKI SITU LAGI.JANGANKAN PEGI KEDAI BABI TU LALU KAT TEPI JALAN TU PON YB PAS NIE AKAN TUTUP IDUNG ATAU TERMUNTAH-MUNTAH.BABI PON BABILAH...ITULAH PAS SKRG.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.