Isnin, 9 April 2012

Parti Adat & Sukan (PAS) Cemburu Najib Pangku Jawatan Menteri Wanita

    10:00:00 PG   1 comment


Geli hati apabila membaca kenyataan Mahfuz Omar di Haprakdaily yang mempersoal kenapa Najib sendiri yang memangku jawatan Menteri Pembagunan Wanita, Keluarga & Masyarakat setelah tamat tempoh Shahrizat Jalil sebagai Senator.

Mahfuz juga turut mempertikai kenapa Najib yang memangku jawatan tesebut sedangkan ramai lagi tokoh wanita dari kalangan ahli Parlimen BN yang layak untuk jawatan yang dikosongkan itu.

Nama Rosmah Mansur yang tiba-tiba terdetik dalam kepala otak Mahfuz telah memberikanya satu akal untuk dikaitkan dengan jawatan Menteri Wanita tersebut

Mahfuz cuba mencipta persepsi kononya jatawan Menteri Wanita yang dipangku oleh Najib itu akan dipengaruhi oleh Rosmah Mansur.

Ntah apa yang dibimbangkan oleh Mahfuz berkenaan jawatan Menteri Wanita yang dikosongkan Shahrizat Jalil.

Sebagai PM, Najib berhak melantik sesiapa sahaja yang layak untuk memikul tanggungjawab sebagai menteri kabinet termasuk melantik dirinya sendiri memegang jawatan itu.

Diharap Mahfuz dapat merenung kembali nasib malang yang menimpa PAS dalam Kerajaan Negeri Selangor. Setelah Hasan Ali ditendang keluar dari PAS dan dilucutkan jawatanya sebagai exco Agama Islam, siapa yang menggantikan tempatnya kalau tak MB Selangor sendiri.

Kenapa PAS hanya dilantik menjadi exco yang menjaga hal ehwal adat dan sukan di Selangor?. Tentu Menteri Besar, Khalid Gagap sudah hilang kepercayaan terhadap PAS atau sememangnya PAS memamng tak layak untuk memangku jawatan itu (exco agama Islam) kerana dikhuatiri akan menyusahkan DAP.

PAS..Parti Adat & Sukan..Kah..kah..kah..

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. cubalah meraung mahfus bean.....exco agama terlepas dr tangan pas

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.