Isnin, 9 April 2012

Anwar Sanggup 'Deal' Dengan Hantu Altantunya Agar Hasratnya Nak Kenakan Najib Tercapai

    12:30:00 PTG   No comments


Kisah Altantunya kini berbunyi lagi disaat PRU13 semakin hampir. Sejak dari Najib menjawat jawatan Tim. Perdana Menteri hinggalah sekrang ini menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke 6, rancangan Anwar untuk mengaitkan Najib dengan isu kapal selam dan Altantunya asyik tak mengena dan menjadi.

Sudah makan tahun isu kapal selam dan kematian Altantuya berlalu namun sampai sekarang Pembangkang dan Anwar Ibrahim masih lagi tidak berjaya mencari bukti dan menunjukan bukti yang Najib Razak memang ada terlibat dalam kes ini.

Anwar Ibrahim yang mana satu masa dahulu pernah memberitahu kepada penyokongnya bahawa dia mempunyai bukti kukuh Najib terlibat, tapi sampai sekarang kata-katanya itu menjadi temberang yang sentiasa berulang-ulang setiap kali di dalam ceramahnya apabila melihat sokongan terhadap Pakatan Pembangkang semakin berkurang.

Terbaru, melalui portal berita tajaan Yahudi, Malaysiakini, Anwar telah memberi harapan kepada pembacanya bahawa kali ini Najib tidak akan terlepas dari disabitkan dengan isu kapal selam ini setelah NGO hak asasi manusia Suaram telah memfailkan saman terhadap DCNS atas dakwaan syarikat itu membayar komisen kepada pemimpin di Malaysia.

Sudah acap kali Anwar menyatakan Najib tak akan terlepas kali ini dan sudah banyak kali juga kerja-kerja pemujaan terhadap roh hantu Altantunya yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim bersama penyokongnya masih tidak menampakan apa-apa pentunjuk baru. Apa sudah terjadi?

Harapan seluruh penyokong Pakatan Pembangkan yang ingin sangat melihat Najib Razak di penjarakan kini tinggal harapan, ada yang sampai naik bosan menunggu bukti yang akan dikelurakan oleh Anwar dalam simpananya dan ada pula yang sudah tersedar selama ini hanya ditemberang Anwar hidup-hidup.

Pakatan Pembangkang kini bagai ketandusan isu serta modal setelah melihat Najib Razak semakin galak menunaikan janjinya kepada rakyat. Isu kapal selam perlu dipush up untuk menutup kepincangan dalam Pakatan Pembangkang dan mengalih isu skandal seksnya bersama isteri orang dan beberapa orang pelacur dari menjadi bualan rakyat.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.