Ahad, 22 April 2012

'Unit Anjing Pengawal' PAS Lari Lintang Pukang Dihambat Pihak DBKL

    3:00:00 PTG   No comments


Tempoh hari bukan main lagi parti PAS melalui unit amalnya komited dan berjanji akan berkawal menjaga keselamatan Beruksiswa Pakatan disepanjang masa mereka berkampung di Dataran Merdeka hingga tiba hari kemuncak Bershit 3.0

Tapi hari ini, tak ada seekor pun kelibat anjing pengawal PAS yang ditugaskan menjaga Beruksiswa muncul apabila pihak DBKL datang merampas serta merobohkan kemah haram yang didirikan di Dataran Merdeka. Ke mana perginya anjing-anjing pengawal PAS?

Boleh jadi, semasa pihak DBKL datang, anjing-anjing PAS sedang menyorok di belakang tembok kerana bimbang akan dihambat dan ditangkap pihak DBKL kerana menggangu kemudian dihantar ke pusat pengumpulan haiwan liar.

Kasihan melihat nasib budak-budak sewel yang tak habis belajar ini diperbodohkan orang politik.Terpedaya dengan janji manis si penjaga lembu NFC, Rafizi Ramli dan si kaki Zina, Anwar Ibrahim yang kononya berjanji akan menolong membayarkan hutang PTPTN yang telah dipinjam.

Kerana inign memuaskan nafsu dan kepentingan politik Pakatan Pembangkang, apa sahaja sanggup dilakukan, meninggalkan pelajaran, meninggalkan kuliah yang sepatut menjadi keutamaan sebagai seorang mahasiswa universiti.

Disaat mahasiswa lain sedang berlumba-lumba untuk mendapatkan ijazah kelas pertama agar dikecualikan dari membayar hutang PTPTN. Beruksiswa yang menjadi tukang panjat pokok kelapa Pakatan Pembangkang ini seakan-akan tidak peduli untung rugi nasib sendiri di masa hadapan.

Apa akan terjadi sekiranya Beruksiswa ini tidak berjaya menamatkan pengajian? Sudah pasti masa depan akan menjadi kelam. Kalau ada yang bernasib baik dan berpewatakan jambu, paling bangsat pun hanya akan menjadi pembancuh kopi dan penyedia karipap danging untuk Anwar Ibrahim sebelum diliwat untuk sekian kalinya.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.