Sponsored

Selasa, 15 Mei 2012

Tunku Abdul Aziz Akhirnya Keluar Juga Dari 'Kandang Babi'


Akhirnya, Tunku Abdul Aziz keluar juga dari 'kandang babi' yang penuh  dengan segala macam kekotoran dan najis di dalamnya.

Kata-kata Anwar sebelum ini mendakwa jika Melayu masuk DAP, Pakatan akan menjadi kuat ternyata meleset sama sekali apabila seorang yang berjawatan naib pengurusi dalam parti itu meletakkan jawatan serta meninggalkan parti.

Perletakan jawatan Tunku Abdul Aziz dari DAP di saat-saat masa kecederaan sebelum wisel permulaan PRU13 ditiup, sudah tentu akan memberi kesan yang besar kepada Pakatan Pembangkang.

Peristiwa BERSIH 3.0 yang berlaku tempoh hari benar-benar telah membuka mata ramai pihak terutama sekali rakyat Malaysia yang cintakan keamanan termasuk membuka mata Tunku Abdul Aziz sendiri.

Apa yang jelas, kebebasan bersuara dalam Pakatan Pembangkang memang tidak pernah wujud walau mereka sering melaung-laungkanya. Tidak boleh mengkritik, hanya boleh memuji.

Semoga, apa yang berlaku kepada Tunku Abdul Aziz ini dapat membuatkan hati orang-orang Melayu jenis tak sedar diri, yang berhasrat unutk menyertai DAP, agar dapat berfikir  banyak kali sebelum terjebur di dalam kandang milik DAP yang dipenuhi dengan tahi-tahi babi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..