Ahad, 17 Mac 2013

Panas!!! Siapa Bekas IGP Yang Akan Serah Borang Keahlian PKR Malam Ini?

    12:58:00 PTG   12 comments


PANAS!!! Ini berita yang baru wak terima dari khidmat pesanan ringkas (SMS) yang memberitahu seorang bekas Ketua Polis Negara akan menyertai PKR malam ini .

Dimaklumkan juga, selepas Anwar Ibrahim menyempurnakan sesi solat hajat yang dikepalai oleh PAS hari ini di rumahnya. Anwar akan berada di Bandar Puteri, Puchong untuk meyakasikan upacara penyerahan borang keahlian tersebut.

Untuk mengetahui siapakah bekas IGP yang bakal menyertai PKR malam ini, ayuh kita beramai-ramai turun bawa kelurga, anak beranak untuk meramaikan dan memeriahkan majlis penyerehan borang keahliam PKR yang akam diadakan pada malam ini. Maklumat lanjut seperti lokasi dan masa upacara boleh dirujuk pada banner di bawah..

ceramah tolak pakatan haram

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
12 ulasan:
Write comments
  1. Biaq betoi..

    BalasPadam
  2. musa hasan 99%

    BalasPadam
  3. 99% join pkr?

    BalasPadam
  4. Tak boleh jadi ni..nak kena dtg tgk betul ke tak is wak tulis ni

    BalasPadam
  5. Sapa p memang kena tipu. Itu taktik nak bg org p ramai. baik p tengok biawak berak tengah jalan.

    BalasPadam
  6. Citt wak..ko saja je buat cerita panas ni..isu lahad Datu..apa kejadahnya masuk pkr..nasib port jauh..klu x mmg dah pi

    BalasPadam
  7. Kikikiki...Jumpa Wak di sana malam ni..Jangn stress2 ok..Tapi tak mustahil lepas ni Musa Hassan masuk PKR..harapnya tidak la..

    BalasPadam
  8. Haha wak wak..

    BalasPadam
  9. Anjuran GAPS tu

    BalasPadam
  10. Aku rasa Dewi Persik kot. PKR nak bukak cawangan baru kat Blok M.

    BalasPadam
  11. musa hassan tau anwar GAY..takkan dia nak joint parti GAY..dia anak ulamak tu..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.