Sponsored

Ahad, 10 Mac 2013

Seluruh Rakyat Malaysia Tertipu, Siapa Sebenarnya Anwar Ibrahim Terbongkar

anwar-kantoi-besar

KANTOI besar.. Sebelum anda menonton klip video You Tube di bawah, wak harap anda semua dapat berlapang dada dan menerima hakikat siapakah manusia bernama Anwar Ibrahim sebenarnya.

Ini lah dia watak sebenar manusia ANUGERAH TUHAN yang begitu dibangga-banggakan oleh penyokong PKR dan sebahagian dari penyokong PAS. Lihat lah bertapa munafiknya Anwar Ibrahim ini

Kalau ada yang masih tidak percaya bahawa itu adalah ANWAR IBRAHIM..elok terjun lombong bunuh diri. Jangan kerana  terlalu taksub terhadap manusia ini, kita sanggup jadi bodoh, jadi barua keranaya. Selamat menonton sampai habis....

17 ulasan:

  1. dulu memati ingat nuarr malaikatt....skrg baru tau dia ni setan bertandukk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nasib baik hang sempat bertaubat...he3

      Padam
  2. bt pe nk prcaya vdeo ni..zaman dh maju smua leh buat.slgi xdpt lihat real,xtau keadaan sebenar jgn slh tafsiran. nak2 la xlama lg nk mgundi..rmai pihak saja nk mnjatuhkan org lain.xkan nk trpengaruh dengan vdeo 10.45saat ni kot..hahaha.klakarnye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku rasa ko ni dah termakan cirit Anwar Ibrahim ni sampai otak jadi beku.

      Padam
    2. aku rasa hang yg otak beku.hahaha..lau aku yg trmakan cirit hang tu lagi la cirit birit..haha. dh la kasar bhasa.nmpak sgt hang ni xbrmoral..pastu nk pengaruh org lak..aku sng ja lau org xjaga kain aku, xjga pun kain org..hrap fham na.haha..

      Padam
    3. wak rasa..bab pendakap leher ko mesti percaya..betul tak?

      Padam
    4. awatnya hang delete komen cek wak jengkol..haha.xmo org baca ehh..haha.ok fine..cek fham.delete ja yg rasa xperlu..hang admin buat la sesuka hati.kuikiu

      Padam
    5. Pemberitahuan..wak tak penah delete satu pun komen yg tersiar di blog ni..harap maklum...sbb tu wak kasi open semua. Hang tu yg salah tekan kut...

      Padam
    6. zaman skg teknologi canggih. dalam hadis rasulullah pernah bersabda: pada akhir zaman, beberapa dajal kecil akan muncul iaitu penipuan@pembohongan secara terang-terangan tanpa disedari.

      Dalam 1 hadis riwayat muslim, pada akhir zaman pemimpin yg kta pilih lebih teruk daripada yg sebelumnya. wallahualam. ini hadis rasulullah n sbg org islam yg bertakwa, mereka akan berpegang kpd al-quran n hadis sbg pegangan hidup

      Padam
  3. Pengacara tu kata dia nepotisme terkehel dia jawab. Pasal isu murtad sampai terbatuk sebab katakan Iskam membenarkan murtad. Akhir sekali menyokong murtad. Anwar Ibrahim adalah ahlli politik yang 100% main kotor, malang bagi dia kekotoran itu dengan izin Allah terdedah nyata untuk kita mempertimbangkan jenis manusia apakah yang tidak layak diangkat sebagai khalifah umat Islam khasnya dan masyarakat lain amnya

    BalasPadam
  4. Setelah melihat rakaman video....saya akui yang manusia bernama Anuar Anak Ibrahim memang ANAK HARAM JADAH. Hidup hanya dengan membuat fitnah dan berlakon sahaja. Memang seorang syatian bertopengkan manusia. Kenapa lah tak mampus saja si laknat ni. Hidup menyusahkan orang sahaja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasti ada hikmah di sebaliknya dia tak mampus awal..

      Padam
  5. jgn menfitnah..jgn jadi "terjun ke lubang kubur sndiri"..cuba baca kat bawah tu..ada admin cakap "Sila guna bahasa dan ayat yang sopan ketika menulis komen atau memberi pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan melambangkan keperibadian diri sendiri"..sabar itu lebih baik..guna la ayat yg sopan skit bro sis..boleh utarakan pndangan masing2 tp biar la beradap bersopan jgn ikutkan perasaan je.

    BalasPadam
  6. Orang macam anwar ni tak berhak untuk disantuni. Jadi, kalau nak bagi pandangan tentang dia nak kena sebut macam anhmad nisfu ke? Intan....payung....... Anwar ni beradab dan bersopan santun sangat ke orangnya? Alangkan nama Allah pun dia boleh jual kepada LGE dan orang2 kristian sebab nak tawan Putrajaya inikan pula nak gadai hak dan maruah orang Melayu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedangkan nabi Muhammad bersabar Abu Jahal.xkan kamu sebagai ummatnya xleh bersabar kalau la kamu ni org yang benar.. so, kalau baca Berita harian, Utusan kena baca juga harakah dan seumpamanya..baru kaji keadilan sebelah pihak yg mana. ni x lantak je..pape pun aku buat ramalan PR akan menang PRU13 nanti..haha.maka semua akan lebih terbongkar.hati anwar, hanya Allah yg tau kita hanya penilai betol atau tidak belum tentu..tapi bila tgok page ni xla sehebat penyokong PR di laman kami boikot buletin utama Tv3..haha.jumlahnya ibarat macam semut dengan ladang je..kiki..teruk la korang pasni.smoga dengan kebangkitan PR korang semua lebih tersedar apa yg tersembunyi slama ni.:)kita bukan bermusuh kita ttap di bawah satu bumbung yg mahukan kebenaran.

      Padam
  7. anwar pernah myokong kselamatan israel..itu yg buat aq sakit hati,marah..benci

    BalasPadam
  8. Bab menyokong israel.. ada org kata tonton dan fahami sekali lg.. full review.. PR ke BN ke.. dua2 penyokong plg besar melayu.. cina india follower je.. nampak gaya india cina mmg menanti org melayu memangkah pas dan pkr.. kuda tunggangan dap.. dap,pkr,pas sapa ketua? Msg nk tunjuk ideologi msg2.. berdoa jer la sapa pn yg menang.. org melayu kena bersatu.. ekonomi ke apa ke.. hak keistimewaan org melayu jgn dibuang.. jgn terlalu mengikut perasaan.. dunia politik penuh dgn dosa jika kita menabur fitnah.. dan akan penuh dgn pahala jika kita menunaikan tnggjwb kita sbg pemimpin.. HARAP2 org melayu buleh bersatu.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..