Jumaat, 12 April 2013

Alamak Jahanam PAS! Setiausaha Agung Parti Islam Ada Video Seks?

    12:21:00 PG   1 comment

mustafa ali sex wanita warga asing

Hehehe..Boleh kena stroke Hadi Awang bila dapat tahu Setiausaha Agungnya merangkap kawan baik  ada video seks. Tak pasal-pasal nanti bila tiba hari penamaan calon dia tak jadi bertanding kerana tak sanggup menahan malu perbuatan rakan baik sendiri.

Walau dah tua tapi boleh tahan juga nafsu dan selera pemimpin pujaan seluruh ahli PAs ni. Cuma sayangnya pandai makan tapi tak pandai simpan. Agak-agak siapa punya angkara? Tak kan UMNO lagi.

Tahniah lah kepada kumpulan PARASIT yang diupah Anwar untuk menjatuhkan pemimpin PAS yang tak disukainya. Ini kali lah, PAS bersama Pakatan Haram tubang pada PRU13 yang akan berlangsung awal bulan depan.

PAS dan Pakatan Pembangkang kini diambang kehancuran. Dek kerana LUBANG habis semua terjun longkang.

Lepas ni jangan pula cuba-cuba bagi alasan video tu besi, Mustafa Ali dah tua, anu pun tak larat nak naik, mana mungkin dia boleh balun wanita warga asing style macam tu! Memang tolol lah!

Undilah BN.......'Barang Naik' beb walau dah tua ganyut..Cayalah

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. INILAH SAAT SESUAI UNTUK PAS LAKSANAKAN HUKUM HUDUD KE ATAS SETIA USAHA AGUNG NYA MUSTAFA ALI.......BUKTIKAN KEPADA MASYARAKAT ISLAM YANG PAS LEBIH ISLAM DARI ORANG LAIN.....ALLAH DAH TUNJUKKAN SATU PERSATU PERLAKSANAAN HUDUD UNTUK PAS.....BILA LAGI NAK LAKSANA SEBAB KES DAH ADA SEBAGAI EKSPERIMEN......REJAMLAH MUSTAFA ALI SAMPAI MAMPUS JIKA PERKARA ITU ADALAH BENAR......TAK PAYAH BERDOLAK DALIH LAGI......LAKSANAKAN HUDUD KERANA MASA INI PALING SESUAI UNTUK PAS.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.