Sabtu, 13 April 2013

Apa Hadi Awang Akan Kata Kalau Yang Kantoi Dirakam Berzina Tu Najib Razak?

    12:00:00 PG   11 comments

hadi-video-seks-mustafa-ali-fitnah.jpg

Hadi Awang dalam satu sidang medianya dengan yakin menyatakan bahawa video seks yang melibatkan Setiausaha Agung Pas itu adalah FITNAH semata-mata.

Macam biasa lah kalau dah rakan baik sendiri yang juga merangkap pemimpin kanan Pas pusat buat kerja terkutuk tu mesti lah kena cover sahabis mungkin. Mana nak letak muka kalau rakyat tahu pemimpin parti Islam terjebak dengan zina.

Yang peliknya selaku permimpin parti Islam, boleh pula Hadi Awang menganggap perbuatan zina yang dilakukan oleh pemimpin kanan Pas itu sebagai perkara remeh dan tidak penting sedangkan semua umat Islam sedia tahu bahawa zina adalah sebahagian dari DOSA BESAR yang mana jika dihukum mengikut undang-undang Islam boleh dikenakan Rejam sampai mati sekiranya didapati bersalah melakukan perbuatan zina tersebut.

Beginikah gambaran Hudud Islam yang ingin dilaksanakan PAS jika berjaya mentadbir negara ini (minta dijauhi). Sekiranya perkara zina tersebut berlaku pada rakan pemimpin sendiri dikecuali dari dikenakan hukum. Kalau orang UMNO yang terlibat atau Najib Razak, wajib di Hudud.

Nafi lah selagi boleh wahai Hadi Awang, rakyat mahu lihat sampai bila kamu boleh bertahan menanggung, menutup perbuatan terkutuk pemimpin sendiri. Bangkai gajah tetap akan berbau walau ditutup dengan serban, inikan pula video seks yang boleh di-copy dan dimuat turun. Terima sajalah ketentuan Tuhan ini, pintu taubat masih terbuka buat Mustafa Ali selagi masih hidup. Pas ni bukanya parti MAKSUM!

Wak Jengkol

About Wak Jengkol

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Previous
Next Post
11 ulasan:
Write comments
  1. buat demo mintak letak jawatan bila terkena pada pemimpin BN..bila kena pada pembangkang itu semua fitnah jgn layan,itu kerja umno...xperlu letak jawatan..itu jer alasan mereka

    BalasPadam
  2. Nanti masa kempen kita buat demo..suruh siapa pemimpin PR yang terlibat dengan skandal seks ni berhenti atau jangan jadi calon...

    BalasPadam
  3. HADI AWANG memang dah terlebih gaul politik dan agama. Bila hamba Allah jadi penagih kuasa, itulah rupanya. Serban adalah topeng semata-mata......

    Nik Aziz belum bersara, Lim Kit Siang masih tidak mahu lepas jawatan, dan ingin mati dengan jawatan dan kuasa. Itu bukan mahaFIRAUN seperti yang dituduh ke atas Dr Mahathir dulu.

    BalasPadam
  4. Bertaubatlah wahai pemimpin2 Pas.. semakin kamu berkata-kata semakin bertambah dosa tiap sorang dari kamu!
    Orang bodoh pun tahu video itu benar dan asli 100% cuma puak2 yg dihitamkan hatinya oleh Allah saja yg menafikannya!
    Moga Allah berikan balasan kepada para perosak agama dan yg memecah belahkan umat Islam ini!!
    Parti kamu yg bertopengkan Islam akan dihancurkan pada PRU13 nanti! percayalah!!

    BalasPadam
  5. Hadi...kau tak nak percaya lantak la kau. Yg bagi undi kami, kami percaya...kahkahkahkah

    BalasPadam
  6. Tuh le pasai.... eeeeee katakan TAK NAK!!! TAK NAKKKKK..NO to pakatan haprak! Kalaulah itu video org2 BN apatah lagi katakanlah video DS Najib..habislah dari pagi sampai malam, 24hrs/day, 7days/week non stop berdemo, suh letak jawatan, gamaknya punyalah kondem sampai nak rak..sedangkan gambar superimposed/edited oleh Tian Sial tuh walaupun dia dah ngaku yg buat tapi tetaplah dijaja kesana sini oleh pencacai haprak....

    BalasPadam
  7. jawapan standard dan klishe hj hadi mempertahankan Setopa ali siang2 kita dah tau...mesti katanya itu video palsu hanya besi...mesti ada 4 saksi...balik2 salahkan musuh2 politiknya...kamonlah kita sekarang berada di zaman serba canggih zaman siber sains dan teknologi holaweee...kena berfikir secara logik bersandarkan kebenaran he he he!

    BalasPadam
  8. petanda dunia dah nak kiamat!...kekadang macam tak percaya!...tapi semuanya boleh berlaku pada zaman ini!...ramai watak musang berbulu ayam...luarnya cantik bersih tapi topeng semata2...hanya Allah yang amat mengetahui segala-galanya...subhanallah!

    BalasPadam
  9. sayang...Setopa antara pemimpin berfikiran sederhana dn terbuka dlm Pas...benarkah musuh2 politiknya datang dpd kalangan Pakatan sendiri?...kita sama-sama tunggulah jawapannya hasil siasatan dn perbicraan nanti!

    BalasPadam
  10. kalau bukan lekaslah saman...buat pe serah kat peguam...sendiri kena segera ambil tindakan sebab ia memalukan...jgn macam kes video datuk Eskay yg empunya diri dah dimalukan sampai la ni tak berani saman sama trio datuk T...akhirnya rakyat percaya bahawa video itu bukan palsu tetapi benar...

    BalasPadam
  11. aku respect orang BN bila terlibat dgn sesuatu yg kurang baik parti akan buat keputusan segera dan biasanya dia dinasihati mengundur diri...sebab tulah BN lebih berkredibaliti berbanding pembangkang!

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.